Ga naar inhoud


humax2000


Gast

Aanbevolen berichten

Nou jongens wat een leuk initiatief, hopelijk kunnen jullie genoeg kennis bij elkaar brengen om er de beste ontvanger van 2000 van te maken (beter als overflow zal moeilijk worden). Spijtig dat ik jullie er niet kan bij helpen (te weinig kennis) maar ik wens jullie veel succes !!<P><BR>Het word leuk hier!!! smile.gifsmile.gifsmile.gif<BR>Groetjes exDumber

Link naar reactie
Delen op andere sites


Jammer dat ik geen verstand heb van Computertaal mad.gif<P>Maar,..ik wens jullie veel SUCCES met HumaX2000 project<P>Gr Kadir<P><BR><P>------------------<BR>Believe In Yourself....<BR> Who Dares Wins!<BR>People who think they Know everything,<BR> greatly annoy those of us who do... <BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat de Humax de Nokia van het nieuwe millenium worden?<BR>Zou dan in elk geval vragen of Humax niet wil sponsoren....<BR>Overflow heeft toch ook de Nokia MM doen verkopen als zoete broodjes! :-)<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha smile.gif<BR>Die gedachte hadden wij ook al.<P>We hebben een leuk clubje bij elkaar nu, maar we hebben nog steeds techneuten nodig.<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil wel meedoen maar.... Ik heb geen Humax...<BR>Voel je me al aankomen?<BR>Neen, op het ogenblik dat ik me eentje gekocht/gekregen heb, met alle plezier.<BR>Wat zoeken jullie nog precies?<BR>Zijn er al kontakten geweest met Humax?<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...