Ga naar inhoud


2 zenders op 1 voorkeuze kanaal: 119


rolandroland

Aanbevolen berichten

Ik ontvang 2 zenders op voorkeuze kanaal 119. De eerste is Fun X en de tweede volgens mij de BBC. Kan KPN dit niet anders indelen? Of ligt dit aan mijn ontvanger? Wanneer ik 119 in toets dan kom ik eerst bij Fun X uit en als ik de BBC wil hebben dan moet ik nog een keer op de omhoog toets drukken. Niet echt handig. Beter is dat KPN de BBC verschuift naar kanaal 120 zodat je rechtstreeks het kanaal nummer in kan tikken, en direct naar deze zender kunt luisteren!

Link naar reactie
Delen op andere sites


FunX hoort op 118 te zitten maar zat vroeger op 119. Probeer je ontvanger is terug te zetten naar fabrieksinstellingen en dan opnieuw scannen.

 

Als dit geen oplossing brengt ben ik wel nieuwsgierig wat je regionale zender is (hier zit FUNX op) en welke ontvanger je gebruikt.

 

BBC radio1t/m4 zit op 119t/m122 en op 123 zit Arrow Jazz FM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt inderdaad gelijk. Alles staat nu netjes in een rij. Helaas wist hij bij de fabrieksinstellingen ook de favorieten. Ik moest aan je denken Edje, toen ik die instructie filmpje zag op kanaal 29! ha ha. Zij zegt hetzelfde. Die wijsheid heeft ze zeker van jouw gelezen.

aangepast door rolandroland
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...