Ga naar inhoud


ufs910 of een nieuwe ontvanger?


Frank1234

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb nog een ufs910 staan die ik bijna niet meer gebruik. De reden is dat hij langzaam zapt en af en toe vast loopt. Er staat de laatste org fw in de flash en AAF op usb+een mgcamd naar mijn db 7000. Is er nog een snellere+stabiele fw die ik op usb of in flash :D kan zetten? Of kan ik beter maar een nieuwe ontvanger kopen zoals xtrend 6000 of een amiko alien?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste F,

 

je moet zeker Titan eens proberen. Hiermee draait de ufs-910 super stabiel en erg snel.

En de firmware past ook nog in de Flash inclusief Oscam.

 

Voor CanalDigitaal moet je wel een kaartlezer gebruiker zoals een Smargo.

 

En dat werkt ook zonder enig probleem.

 

Het lijkt wel of ik een geheel nieuwe box heb gekregen. Tot op heden 0% uitval gehad. Reset niet eenmaal gebruikt in de al die maanden van dagelijks gebruik.

 

Het is kennelijk in hoofdzaak de software die de goede werking van de box bepaalt.

 

En de zenderlijsten kun je zo omzetten in het Titan formaat.

 

Het enige probleem met de UFS-910 is dat soms enige condensators van de voeding het begeven. Maar een paar Euro´s zijn deze te vervangen.

 

Een paar functies zijn nog niet aangebracht. En twee Smargo´s worden (nog) niet ondersteund.

 

We horen wel hoe het je bevalt.

 

Groet,

 

 

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste F,

 

kan natuurlijk ook vanaf een usb stick. En Oscam is gewoon standaard. Ik heb zelf geen ervaring met connectie

naar Cccam. Maar hierover is genoeg informatie beschikbaar.

 

Met de Recoverytool is een en ander zo in het flash geheugen te zetten. En als het niet bevalt wissel je de flash weer om in een andere versie.

 

Groet,

 

 

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...