Ga naar inhoud


RTi Core v1.7.0 Enigma 2 (older HD models)


D_liver

Aanbevolen berichten

RTi Core v1.7.0 Enigma 2

 

Enigma 2 of 28.02.2012

 

Kernel of Sun Feb 19 22:34:11 CET 2012 mip

 

Drivers of 17.02.2012

 

What is new in RTi Core v1.7.0:

 

- Added blindscan for Premium+ and Ultra ( Menu -> Setup -> Service Searching -> Manual Scan -> Type of scan: Move <- or -> to Blindscan )

- Fixed Teletext

- Fixed lag on Premium+ and Ultra model

- Fixed .mp4 playback with .srt files

- Fixed seg. fault messages on .avi files

- Added support for 3G USB Modems (You can enter own parameters to establish connection) (Menu-> Setup -> System -> [3G Set])

- Fixed timeshift and recording

- Fixed playback of recorded files

- Improved playback over network trough NFS, CIFS and UPnP

 

This image is designed for Elite, Premium, Premium+ and Ultra

https://rapidshare.com/files/3310683259/RTi_Core_1.7.0.rar

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zijn er ook al mensen, die deze versie wel werkend hebben.

Hiermee kan men dan een opinie vormen, om deze erop te zetten.

 

Het kan toch niet zo zijn, dat degene die deze heeft gemaakt, zelf ook deze b.g.n. problemen heeft gehad????????

 

D-liver? werkte dit bij jou wel?

 

John

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mensen,

 

ik heb deze image er even op gehad, maar ben toch weer teruggekeerd naar Spaze 2.1. Ik kwam in de problemen toen ik een restore ging doen, zodat ik de instellingen weer terughad.

Ik moest zelfs een emergency restore doen.... Toen deze er weer opgezet en deze fout natuurlijk niet weer gemaakt. Mijn grootste probleem was dat het geluid nogal stotterde op diverse zenders. Hier heb ik absoluut geen last van in Spaze 2.1.

Als je in Spaze 2.1 gebruik blijft maken van de standaard ingestelde Skin, dan doet alles het naar behoren. Ook YouTube en Media Player doen het goed. Je moet alleen bootup aanpassen om WiFi voor elkaar te krijgen, maar dat even terzijde.

 

groet, Koos

Groetjes, Koos

 

AZBox Premium+ (Persian Empire RC2 - 3.5.5 kernel)

Golden Media Triplex (Spark v1.2.58 / HDMU)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook stotterend geluid op bijv. BVN, lipsync problemen, en timeshift werkt nog steeds niet, getest op mijn premium HD met DVB-S2 tuner. Worden nieuwe versies eigenlijk wel getest op alle modellen?

Groet Niek

 

Xtrend ET 9000, Amiko Alien SHD-8900, Azbox Elite HD (DVB-C), Azbox Premium HD (DVB-S2), Azbox Premium HD (DVB-S2 en DVB-C),

3 x Kathrein Ufs910, Kathrein Ufs922, SAB 97 cm offset Schotel met 2 smart Quad LNB's voor Astra's 19.2 en 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag 1.70 op mijn azbox premium hd+ gezet en in het begin had ik ook stotterend geluid, maar na een herstart van de box werkte het wel goed.

Het enigste probleem is dat ik niet weet hoe ik mijn cccam.cfg bestand kan aanpassen want ik vind het niet.

Ik heb Cccam geïnstalleerd mbv een ipk dat ik op het net heb gevonden, in /etc zie ik het niet staan, wie weet war het staat ?

En wat is het de gebruikersnaam en het wachtwoord om in te loggen op de box want dat lukt ook niet, ik heb geprobeerd met root als username en azbox als wachtwoord en ook zonder wacht woord etc. ?

aangepast door andlinux
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het .ipk bestandje van CCcam bevatte geen CCcam.cfg even zelf een CCcam.cfg in de map /etc zetten en klaar ( overigens heb je bij gebruik van een kaart in de interne kaartlezer geen CCcam.cfg nodig )

 

Inlog is

 

user: root

password : Er is standaard geen password ingesteld, sommige programma's hebben daar problemen mee je kan met telnet een password instellen o-p deze manier :

 

1 - Log in met telnet

2 - type commando passwd

3 - nu kan je het passwd instellen zoals jij het wilt hebben

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb een AZbox Premium HD en vorige week heb ik daar E2 versie 1.6.? op geïnstalleerd doch die bijft wel regelmatig eens haperen zodat ik dan moet rebooten.

Reden waarom ik RTi core v1.7.0 zou willen installeren maar wanneer ik dat doe met een USB stick en daarop de patch file dan reageert hij niet.

Kennelijk is de procedure om van Core v1.6 naar core 1.7 te gaan anders dan die om van original naar E2 te gaan.

Hoe kan ik E2 Core 1.6 upgraden naar Core 1.7 ?

Dank bij voorbaat voor enig antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haperen? rebooten vertel eens wat meer over je setup ( sat/kabel?) waar loopt ie mee vast?

 

Aangezien je al enigma2 hebt draaien weet je dat je Azup moet gebruiken ( altijd de versie nemen die meegeleverd wordt )

 

Procedure van enigma2 naar enigma2

 

- Ontvanger rebooten en de volume + knop ingedrukt houden

- Ontvanger start op in resque mode ( ipnummer verschijnt in display )

- Ipnummer invoeren in Azup

- Drukken op InstallE2/Kernel

- Gewenste image selecteren in popup scherm

 

TIP: Maak eerst een backup van je settings en instellingen met Azup of in software menu terwijl je nog je oude image draait deze kan je na het flashen van de nieuwe image zo terugzetten ( via azup als je met azup een backup hebt gemaakt of via menu als je via menu backup hebt gemaakt )

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...