Ga naar inhoud


W8 Consumers Preview foetsie


Belsat

Aanbevolen berichten

Goedenmorgen!

 

Gisteren urenlang gedownload op mijn XP machientje. Toen hij klaar was vroeg hij: nu meteen installeren of later? Ik heb later gekozen en de pc afgesloten. Maar vanmorgen is 'ie spoorloos verdwenen. Niet bij de downloads, noch in een Temp file.

 

Iemand een idee waar de installatie files gebleven kunnen zijn? Of houdt W8 misschien niet zo van XP?

 

Vriendelijke groeten, Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Waar heb je mee gedownload? Waarschijnlijk zit er niets anders op dan het nog een keer te doen. Kies dan opslaan als......

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je krijgt twee cirkeltjes: Nu installaren of Later installeren. "Opslaan als" is er niet bij..

 

Ik probeer het nog wel een keer ;-)

 

Ciao, Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...