Ga naar inhoud


Openbox S11 remote code


polle58

Aanbevolen berichten

Heb een dreambox 7020, best tevreden over, maar om toch ook HD te kunnen zien heb ik mij een goedkope openbox S11 aangeschaft welke eerdaags zou moeten arriveren. ik heb al wel gezien dat de remote control niet geschikt is om ook de tv mee te bedienen, zou mij dus een universal remote willen aanschaffen, maar ik zou dus de remote code van de openbox s11 moeten weten, heb al wat rondgekeken, tot hiertoe enkel een code gevonden voor de S9 namelijk 3109, kan die uiteraard eerst eens proberen maar misschien weet iemand hier of dat de juiste code is?

Trouwens als iemand mij een goede goedkope universal remote kan aanbevelen, graag pm (reclame mag hier nu eenmaal niet)

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


codes verschillen vaak nog per afstandsbediening, je kunt beter eerst kopen, philips URC3040 of de goedkopere harmony's zijn over het algemeen wel goed, de laatste werkt zeker. (te updaten met pc,harmony 300 kost zo'n 25 euro)

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt die harmony lijkt me wel wat, werkt blijkbaar inderdaad met openbox, dit vond ik via google:

 

 

 

Even better, the Logitech Harmony remotes from The Logitech Shop..

 

 

 

or can get them from een_of_andere_veiling_site..

 

I got the 600 model for $27 and the 650 Model for $37

 

Already has Openbox within the configuration settings.

aangepast door polle58
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...