Ga naar inhoud


RTL Television (DE) te ontvangen in Nijmegen?


bash!

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik heb op kantoor in nijmegen geen mogelijkheid een schotel te plaatsen, maar moet RTL Television aangeleverd krijgen. Is dit op DVB-T beschikbaar?

Aangezien ik net over de grens zit, kan ik misschien wat oppikken...

 

Iemand ervaring mee?

 

Gr,

 

BaZ

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Thnx! dat gaan we morgen proberen dan!

 

Is deze ongecodeerd te ontvangen? Op de satelliet wel, maar weet niet of dit bij DVB-T ook zo is?

 

Gr,

 

BaZ

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik woon in Nijmegen-West (begin Marialaan) en kan zowel Kleve als Wesel in dvb-t ontvangen. Let op: de ene zender is horizontaal, de andere verticaal gepolariseerd.

Hiervoor gebruikte ik een heel simpel rasterantennetje zoals die vroeger voor een bedrag tussen 12 en 20 gulden verkocht werden. Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom er zo'n rare aanstorm van allerhande eigenbouw en mini-antennetjes is, een doodgewone UHF antenne zoals deze vroeger voor analoge UHF gebruikt werd zou zonder enig probleem dienst moeten kunnen doen, Er zijn nog steeds enkele goede merken waaronder Hirschmann in productie, ook voor lange-afstands ontvangsten. En bij moeilijke ontvangsten kun je nog steeds heel prima een ruisarm mastversterkertje inzetten hoor.

aangepast door paulvr

speciale interesse: C-Band

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...