Bambix Geplaatst: 28 maart 2012 Geplaatst: 28 maart 2012 Beste techneuten, Ik heb een Nokia dbox 2 kabel ontvanger. Alle zenders die nu op modulatie 256-QAM zitten, kan ik niet ontvangen. Een nieuwe cables.xml met "<transponder frequency="420000000" symbol_rate="6875000" fec_inner="0" modulation="5"/>" in de box gestopt. In de box staat de modulatie op "auto". Opnieuw gescand. Maar Discovery Channel en de andere SD zenders op deze transponder zijn niet te zien. Iemand die dit probleem ook heeft en de oplossing weet?? Met vriendelijke groet, Bambix Dreambox 800S en 500S....2.1.4, Stab HH 100, 80 cm schotel.
Aanbevolen berichten