Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste techneuten,

 

 

Ik heb een Nokia dbox 2 kabel ontvanger.

Alle zenders die nu op modulatie 256-QAM zitten, kan ik niet ontvangen.

 

Een nieuwe cables.xml met "<transponder frequency="420000000" symbol_rate="6875000" fec_inner="0" modulation="5"/>" in de box gestopt. In de box staat de modulatie op "auto".

Opnieuw gescand. Maar Discovery Channel en de andere SD zenders op deze transponder zijn niet te zien.

 

Iemand die dit probleem ook heeft en de oplossing weet??

 

Met vriendelijke groet,

Bambix

Dreambox 800S en 500S....2.1.4, Stab HH 100, 80 cm schotel.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...