Ga naar inhoud

Ziggo, Telenet, Delta

Vragen over het kabelaanbod van diverse aanbieders


3.148 onderwerpen in dit forum

    • Sat4all vriend

    Trined Festival 4k 1 2 3 4 7

      • Sat4all vriend
    • 102 reacties
    • 3,7k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 24 reacties
    • 864 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 11 reacties
    • 676 weergaven
    • 6 reacties
    • 326 weergaven
    • Sat4all vriend

    Zenderwijziging Delta per 21 april 1 2 3

      • Sat4all vriend
    • 37 reacties
    • 2k weergaven
    • 3 reacties
    • 229 weergaven
    • 8 reacties
    • 326 weergaven
    • Sat4all vriend

    coax signalen (DVB-C) over glasvezel

      • Sat4all vriend
    • 7 reacties
    • 1,6k weergaven
    • Sat4all vriend

    tele2 stopt per 19 mei

      • Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 264 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 43 reacties
    • 2,9k weergaven
    • 0 reacties
    • 165 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 448 weergaven
    • Sat4all vriend

    Nieuwe Voorwaarden bij Ziggo.

      • Sat4all vriend
    • 8 reacties
    • 464 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 438 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 15 reacties
    • 1,1k weergaven
    • Sat4all vriend

    Welke Ziggo Nagra kaart is dit?

      • Sat4all vriend
    • 11 reacties
    • 597 weergaven
    • 1 reactie
    • 434 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 514 weergaven
    • 1 reactie
    • 438 weergaven
    • Sat4all vriend

    Is Ziggo onredelijk? 1 2

      • Sat4all vriend
    • 18 reacties
    • 2,5k weergaven


  • Berichten

    • Wat is dat nou voor rare redenatie?  Sinds wanneer heb je hardware ondersteuning nodig.? Het is een ontvanger, als die z'n ding doet is het verder prima en kan die rustig 15-20 jaar z'n werk blijven doen en zo lang die z'n werk doet heeft die voor mij waarde.  En ik vermoed als die schaars wordt voor heel veel mensen. 
    • die staat altijd al buiten en geeft nu nog 26,9 graden aan met een luchtvochtigheid van 67%
    • Kwalificatie:   1: Russell 2: Leclerc 3: Hamilton 4: Antonelli 5: Verstappen   Max lag op snelheid voor een betere positie, maar verloor de macht over de wagen en parkeerde hem in de grindbak. De wagen werd plotseling onbestuurbaar, weer een probleem met de hybride techniek???    
    • Leg eens een simpele analoge thermometer buiten op je tuintafel. Het ding hier op ooghoogte zegt 22 graden en zo voelt het ook. Buienradar geeft inmiddels 25 graden. De electrogevallen inmiddels 25 en 26.  Ze houden zo te zien warmte vast.
    • Hier buiten nog 27,7 en binnen nog steeds 29 graden. Kwam net ook een filmpje van mijn dochter uit Duitsland en in Zirndorf is er een complete wolkenbreuk geweest waarbij de deksels van het riool zelfs zijn weggespoeld en de straat 1 wild waterbaan is geworden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...