Ga naar inhoud


Philips DSR2211 + CD 19,2


Volture

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

mijn vader heeft onlangs een schotelset bij zijn gekochte caravan (2dehands) gekregen. Het betreft waarschijnlijk een recreatieset bestaande uit een Triax 54 cm schotel, Philips DSR2211 ontvanger en een recente CD kaart (oranje). We hebben vandaag de spullen thuis geprobeerd uit te richten, echter zonder resultaat. Zojuist las ik dat op 19,2 alleen nog maar de volgende sats te vinden zijn: Astra 1H, 1L, 2C, 1KR en 1M. Als ik in de ontvanger naar de "antenne instellingen" kijk, zie ik daar Astra 1G en een optie overige staan. Mag ik er vanuit gaan dat Astra 1G niet meer functioneert en ik dus onder overige handmatig een van de genoemde sats op moet voeren? Indien ja, welke instellingen heb ik dan nodig om Nederland 1,2 en 3 te kunnen kijken? Ik moet de volgende instellingen opvoeren:

 

Schotelnummer: (1 of 2?)

Band: (KU of C?) KU?

Frequentie: 12515?

LO LNB: 10600?

Polarisatie: (H of V) Horizontaal

Schakeling (22 KHZ): (ja of nee) Ja

Symbol rate: 22.0?

Convolution Code: 5/6?

 

Heb zover ik het heb kunnen nagaan al wat informatie ingevuld. Wie kan me helpen?

Mediacenter: AMD Athlon 2 X2 240e, 2 Gb, TBS6980, Smargo +

Link naar reactie
Delen op andere sites


De 1G mag dan wel weg zijnl, de transponders zijn er nog degelijk wel.

Probeer overigens eerst BVN te bekijken voordat je Ned 1 2 of 3 doet; waarschijnlijk moet de kaart eerst opnieuw geactiveerd worden.

Weet je overigens zeker dat de schotel op 19.2 gericht is, en heb je een satfinder gebruikt?

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...