Ga naar inhoud


Na update 2.10.28 .....nieuwe map LOST...helft harde schijf kwijt!!


klaprooske

Aanbevolen berichten


Triest, klaprooske.

 

Hoe onderlegd ben je op computergebied, en wat zijn de opnames die op je disk stonden je waard ? Allereerst zou ik mijn ervaringen naar Rebox terugkoppelen, misschien hebben zij een oplossing.

 

Je kunt inloggen op de 8500 via het netwerk, en de inhoud van de lost+found folder bekijken: je kunt geluk hebben en hier je vermiste opnames terugvinden: terugzetten naar de map met overige opnames.

 

Lukt dat niet, dan zou ik de disk uit de 8500 halen, aansluiten op een PC (Windows/Linux), en de disk te inspecteren en de inhoud proberen te redden. Garanties zijn niet te geven. Er zijn bedrijven die dit tegen betaling doen. Misschien ook vrijwillgers ..... :mad:

 

Zie je hiervan af, en beschouw je dus de disk inhoud definitief als verloren, dan rest alleen formatteren via het menu van de 8500. Hieraan voorafgaand kun je eventueel de nog wel beschikbare inhoud van je disk via USB kopieeren.

Visiosat BISAT G3 C | 3 Alps Twin LNB (19.2E, 23.5E, 28.2E)| 2 TRIAX MFE 41 D | ->

-> RE-8500HD PVR (2*DVB-S2) (Toshiba MK5059 500GB HD builtin)

 

Rebox Firmware: RE8500HDPVRv2-11-61-DVB-S.ird + WebZeal_8500_V2.8.tar.bz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klaprooske.

 

Soortgelijk problemen gehad met de upgrade naar versie 2.10.28

 

Bestanden beheren via het netwerk vanaf uw PC - Controleer je IP Adres van de ontvanger in het Netwerk

Via je instellingen menu op je Rebox via het instellingen menu (Netwerk) op Je Rebox

Noteer je IP Adres

 

Open je Browser en vul in file://///168.158.10.146/storage/ waar je de cijfers veranderd in die van je Ip adres die je genoteerd hebt van je rebox. (enter)

De map namen van de HDD, USB1, USB2, USB2 worden zichtbaar.

 

Hierna zou je je gehele schijf kunnen controleren en all file's / Films naar je eigen Laptop / Computer kunnen kopieeren.

Duurt wel lang

 

Hierna zou ik via downgraden naar versie RE8500HDPVRV20972_stap_2.ird via de rebox server http://www.rebox.tv/software-updates.html RE 8500PVR

en daarna weer naar de hogere versie's upgraden volgens de beschrijving van Rebox

 

Hydra

Visiosat A1-2-3 + hotbird 1 x Alps + 3 X inverto twin + spaun switch Rebox RE8500 FW: 2.09.72

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...