Ga naar inhoud


[Enigma²] zenderlijst 13.19.23.28°E (augustus '12)


icesat

Aanbevolen berichten


Ik weet niet of ik deze vraag hier kan stellen in dit topic,maar dat merk ik dan wel weer.

 

@icesat... zou je kunnen uitleggen hoe je een ipk bestand maak van een settingslijst.

 

als er leden zijn die dit weten kunnen natuurlijk ook reageren,alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Icesat op de 28.2e komen een paar extra channels ivm de paralympics ....... Channel 4 zou dat verzorgen weet jij daar wat meer van,staan die channels er nu al tussen ,de paralympics starten op 29 aug ?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Icesat op de 28.2e komen een paar extra channels ivm de paralympics ....... Channel 4 zou dat verzorgen weet jij daar wat meer van,staan die channels er nu al tussen ,de paralympics starten op 29 aug ?

 

Momenteel worden 2 HD zenders met tesbeeld 4009 en 7851 ingelezen

Misschien komen de Paralympic Games wel hierop

 

28,2°E

DVB-S2

12304 H 29500 FEC:3/4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik begrepen heb is dat het merendeel van de Paralympic Games op Channel 4 en Channel 4 HD te zien zal zijn

en ook nog op More4. Daarnaast worden er nog enkele tijdelijke extra kanalen ingezet voor de Paralympics.

 

Bij een zenderscan vandaag deze zender gevonden

C4PGTECH

 

11427 H 27500 FEC:2/3

 

mvg,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik begrepen heb is dat het merendeel van de Paralympic Games op Channel 4 en Channel 4 HD te zien zal zijn

en ook nog op More4. Daarnaast worden er nog enkele tijdelijke extra kanalen ingezet voor de Paralympics.

 

Bij een zenderscan vandaag deze zender gevonden

C4PGTECH

 

11427 H 27500 FEC:2/3

 

mvg,

hoi icesat ga je daar een extra zender bouquet voor aanmaken voor de paralympic channels of niet ?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zullen niet zoveel zenders zijn, maar zal ze bij de volgende zenderlijst in een apart boeket Paralympics zetten.

mvg,

Super bedankt,topper !

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super bedankt,topper !

Als het goed Is worden het 3sd en 3hd channels

 

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...