Ga naar inhoud


Uitgebreide Agenda software gezocht


Sjattuh

Aanbevolen berichten

Ik weet niet hoe je dit precies noemt, maar wat ik zoek is software waar ik verschillende dingen mee kan doen.

 

1. Ik moet meerdere werknemers kunnen aanmaken

2. ...meerdere klanten kunnen aanmaken

3. ...vrij te definieren velden hebben om zo groepen te kunnen creeeren

4. ...klanten, groepen en werknemers aan elkaar kunnen koppelen in de agenda / kalender

5. ...e-mail berichten kunnen laten versturen naar specifieke werknemers op de geplande dag (graag instelbaar in hoeverre van te voren de mail verzonden moet worden)

 

Ik weet niet of iemand bekend is met Time & Chaos, maar eigenlijk voldoet deze software behalve op het vlak dat ik mails kan laten versturen. Ik kan in die software het probleem tackelen met werknemers doordat ik zoveel vrije velden heb dat ik klanten aan groepen (groepen die ik de naam van de werknemer geef) kan koppelen, maar ik kan dan dus geen info invoeren m.b.t. b.v. een mail adres van mijn werknemer, en Time & Chaos heeft geen e-mail functie.

 

Maar goed, in die richting... iemand een idee? (en hoe heet dit soort software??)

aangepast door Sjattuh

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zoek jij niet iets als PIM (Personal Information Manager) hoewel..... volgens mij heb je meer aan bijvoorbeeld Access, een relationele database.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daymate is een zeer goed programma.

Ja wat bekend is moet bekend blijven toch. Ik heb geen hersens dus ik bral maar wat in het rond. Een probleem opgelost, deel het met anderen, kunnen die het zelfde probleem ook oplossen.

 

Wave Frontier T90, 8 octo lnb's smart titanium, 8 diseqc EMP switch 8/1, panasonic P50 V10, SW 2.216: Arion 9400, Eycos 5512,VU Ultimo, Dreambox 7020.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...