Ga naar inhoud


Nieuw Blocker Systeem


Gast

Aanbevolen berichten

Er is een nieuw blocker systeem uit voor de seca ontvangers.<BR>er is hier iemand die heeft een nieuw blocker systeem ontwikkeld zodat alle kanalen op de digitale schotel er voor altijd opblijven. Hij is nu nog bezig in de test fase maar een kameraad van mijn heeft op zijn nokia ontvanger zon blocker laten zetten (om te testen)en hij kijkt al 3 maanden zonder problemen. Deze blocker blijft alle kanalen behouden ook als de stroom uit valt.<BR>het klinkt misschien raar ik wist ook niet wat ik zag maar ik heb het gezien en het is waar.<BR>Ik weet alleen nog niet wat het nieuwe blocker systeem kost want hij is nog in de test fase maar hij doet het perfect. als ik de prijs weet zal ik het zeker gaan vertellen aan iedereen die hier belang bij heeft.<P>------------------<BR>Do Not Underestamed The Power Of -=MANIAC=-

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik weet ook niet precies hoe het werkt maar hij heeft mij verteld dat dat een blocker is en mijn kameraad kijkt al een paar maanden.<BR>ik zal wel eens ff navragen hoe of wat. ik vond het ook een sterk verhaal maar ik heb gezien toen ik mijn kaart moest updaten dat hij niks heeft gedaan en nog gewoon kijkt.<P>------------------<BR>Do Not Underestamed The Power Of -=MANIAC=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad lijkt me dit zoals het nu hier wordt verteld niet mogelijk. Anders dan bij Irdeto waar het makelijk is sommige commando's te blokken is het bij Seca precies andersom. Hier heb je bepaalde key commando's juist nodig om de kaart Auto Update te laten werken.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...