Ga naar inhoud


rtl 8hd


ziggy

Aanbevolen berichten

mijn broer woont in regio 1111 van ziggo en heeft na de laatste zender wijziging en kabelscan geen geluid meer op rtl 8 HD alle andere zenders werken perfect .

hoe dit op te lossen graag jullie hulp of tips.

vu+solo2,vu+duo,vu+ultimo T90 28.2t/m15w de rest draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites


@ Ziggy

 

Helaas heb ik een hele andere provider omdat ik in België kijk, maar staat er bij de instellingen iets om het geluid te kiezen, Stereo of AC3?

Eventueel QPSK op on of OFF zetten, als je dit ergens ziet bij de instellingen.

 

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-31090-0-59378500-1351430811_thumb.jpgpost-31090-0-70958200-1351430827_thumb.jpgal deze dingen heb ik al geprobeerd maar daar zit het niet in ik heb ook met dreamset de lijst geopend en naar de servic properties te gaan en te vergelijken ik heb ze nu aan gepast naar voorbeeld van bv rtl 7 hd en dan voor al de audio instelling maar geen geluid tot nu toe.

vu+solo2,vu+duo,vu+ultimo T90 28.2t/m15w de rest draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Ziggy

 

Misschien morgen eens bellen met de klantendienst van Ziggo voor meer hulp?

 

PS. Is de Ziggo ontvanger verbonden met een DVD- of videorecorder heb je daar ook geen geluid op RTL8?

Of probeer eens met een versterker of hifi-installatie of daar eventueel het geluid van RTL8 door komt.

 

Timm1983

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...