Ga naar inhoud


Titan 1 HD 3603 Software upgrade en cccam instellen ?


Jedike

Aanbevolen berichten

Ik heb een Titan 1 HD 3603 en blijkbaar kan ik de menu voor "Server instellingen" niet vinden, ook al is de titan aangesloten op het internet via een kabel. Ook heb ik proberen een software update doen via USB update maar ik krijg telkens "Download failed" als error als ik probeer bvb de te updaten met de file "ALI3602_06020400_sab_220_ps_xwindow_1.3.61.abs". Mijn vermoeden is dat ik een andere software nodig heb waarbij cccam instellingen wel mogelijk zijn . Momenteel zit er in het toestel de volgende software "ALi_3603_YW-LEOPARD06-VER1.0_SAB", dus denk ik dat ik een upgrade zal nodig hebben die ook start met "ALi_3603..." . Iemand reeds ervaring op dit gebied met het toestel ?

Of eventueel een software upgrade waarbij ik cccam wel kan doen werken ?

 

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


je moet niet proberen om sw van de 3602 in de 3606 tekrijgun want dat gaat niet.

 

kijk bij de inporteur van sab of dvbstand voor de juiste software

die sw die er in zit is ombekent

of kijk op sat box 4all com

 

---------------------------------------------

johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel eens ik mij sateliet op astra 1 heb gericht kan ik je dit weten te zeggen. Momenteel is hij op hotbird gericht omwille van de russiche kanalen die ik wil ontvangen. Maar ik kan wel zeggen dat er alvast een extra russiche zender beschikbaar is en enders zoal Nat Geo ook.

Niet alle kanalen werken op hotbird, maar dit kan ook wel eens zijn omdat mijn schotel niet al te goed staat/werkt.

 

Zal moeten zien voor een betere en een dualhead, dat zal al veel helpen denk ik. Ofwel die motor nog eens een kans geven die ik tevergeefs heb proberen installeren ;-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...