Ga naar inhoud


TF7700HDPVR opnames die niet worden gedecodeerd


aphap

Aanbevolen berichten

Ik heb firmware versie nr 7.00.45 in mijn ontvanger geplaatst in de hoop dat nu automatisch gescrambelde zenders gedecodeerd worden opgeslagen.

IJdele hoop!

Kon ik dat nog bij versie 7.00.34 achteraf in nachtelijke uurtjes laten doen, nu ontbreken de instellingen hiervoor in het menu.

Of kijk ik met mijn neus? Ik heb (nog) geen zin om het oude systeem terug te plaatsen en kan dus niet meer kijken wat ik toen precies deed.

 

Is er iemand, ook met 7.00.45 die een oplossing weet?

VU+solo2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik ga er eigenlijk niet van uit dat Topfield ooit nog gedecodeerde opnames op de HD gaat plaatsen. Het huidige mechanisme van achteraf decoderen is ook veel te omslachtig, en heeft bij mij al meer dan eens tot halve of verrotte opnames geleid. Plus dat je alsnog achteraf handmatig troep moet opruimen.

 

Ik heb nu een andere ontvanger (linux) en heb op de topfield enigma2 gezet, zodat het gedoe met opnames voorgoed verleden tijd is. Geen oplossing voor jou denk ik, waarschijnlijk gebruik je de TF7710 als (hoofd)ontvanger in de huiskamer.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben er inmiddels ook mee bezig.

Het is vooral veel (duits) leeswerk.

 

Net als bij alle andere dingen, als je weet hoe is het zo gebeurd, maar de eerste keer uitzoeken vergt ontzettend veel tijd.

Eerst de firmware en daarna m.b.v een losse cardreader de boel draaiende krijgen.

 

Beobuddy.

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...