Ga naar inhoud


On Demand Ziggo


post

Aanbevolen berichten

hallo allemaal

 

wij hebben een ziggo alles in 1 pakket van 42 euro in de maand

wij hebben een humax recorder ihdr5050c

en hebben een Samsung hd cable receiver DCB H 380R

 

nu mijn vraag kan ik met deze recorder On Demand kijken en zo niet

welke decoder kan dat wel

 

al vast bedankt

 

met vriendelijke groet

Link naar reactie
Delen op andere sites


Moi,

Even snel gegoogled maar dit zijn geen interactieve ontvangers, dus dat gaat niet lukken.

Weer even gegoogled voor welke dat wel kunnen kwam ik tegen.

o.a.

Cisco 8485DVB (HDTV/PVR/VOD)

Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

 

En heb je al op de site van Ziggo gekeken ? :)

Of kijk even op een forum speciaal voor Ziggo gebruikers. Daar zie je ook modellen en daar zie je de voor en nadelen van de ontvangers.

Ik heb zelf de Samsung SMT-H3102D (HDTV/VOD) maar die kan niet opnemen maar is wel interactief. (oud beestje)

Succes.

Octagon SF8008m - Wave Frontier T90 - 1.20Mtr no name.

30 W - 0.8 W - 4.8 E - 7 E - 9 E - 10 E - 13 E - 19.2 E - 23.5 E - 28.2 E

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Als is Sjaak het niet met mij eens.................

Humax 5200C loopt grenzeloos zonder problemen op On Demand.

 

2 adviezen. Wil je dit probleemloos hebben: zorg dat je overnamepunt, rijgdozen en bekabeling digitaal waardig zijn en laat desnoods hiervoor een (gratis) ziggomonteur komen. Fouten minder dan 10 ^-6 op de lijn!!! Dat is strenger dan voor een wok helaas...... (Multiplexen op de kabel doen we op de coax naar de LNB voor Sat niet)

Die Humax Wifi stick is wat wankel ook met een Wifi N mode router. Zeker als je een KPN modem hebt wat op andere verdieping staat. Neem een homeplug en verbind hem rechtstreeks op LAN. Zie je On Demand menu vrij vlot. Het werkt dus ook als je internet niet van Ziggo is...... Set homepluggen is goedkoper dan die wifistick van Humax (als je geen dure Devolos neemt)

 

Nog en puntje overgang zomer/wintertijd>>> Periodieke opnamen handmatig herprogrammeren doet hij n.l niet automatisch verrekenen.

 

Zoals ook met de satreceivers heeft de Humax een wat hogere tresshold waardoor hij bij wat verstoring (splitter naar 2e TV op slaapkamer) wat digitale HD kanalen kan gaan missen.

Dan maar effe slaapkamer afhangen in de meterkast.

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, de Humax 5100-5200-5300 hebben met Ziggo sw VOD en ITV,maar dat loopt nog niet lekker weet ik uit ervaring( :cry: ), er loopt een pilot en naar zeggen gaat dit eind december definitief gelanceerd worden. Tussen de regels door las ik dat de Cisco 84xx niet verder door ontwikkelt wordt, deze is nogal traag en ze hebben nu de Humaxen tot de "Heilige Graal" verheven ;)

 

En traag dat hij is!

Dit is echt wat mij betreft storend traag.

Al vind ik dat wel een van de weinige nadelen van de Cisco 84xx.

Verder erg tevreden dus,

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe geeft analoog op een CRT met RGB beter beeld op oude content. Nooit uit ontwikkeld op HD (niet waar, op PC wel dus.........)

Digitaal heeft hele andere beweegredenen tot grondslag: Multiplexen, goedkoper,produceren, bla bla Maar in wezen krijg je een blokjes beeld.

In feite is digitaal een downgrade qua kwaliteit. maar qua mediaopslag krijg je veel op een USB stick en dat is wel handig. Echter zeker weten dat mijn oude videobanden langer meegaan en altijd wat te zien zullen geven. Die gebrande CD's en DVD's zijn het echt niet. Doen we dus ook niet meer, alleen al vanwege het milieu........

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...