Ga naar inhoud


Hoe krijg ik meer (int.) apps in W8


Belsat

Aanbevolen berichten

Goedenmiddag!

 

Eén van de weinige zinvolle toepassingen op mijn nieuwe aanraak-laptop vind ik bv dat ik de NRC dmv een app fullscreen kan lezen. Ik zou dit ook wel voor een aantal buitenlandse bladen willen hebben. Maar het enige dat ik kan vinden is een beperkt aantal op Nederland gerichte applicaties. Ook met de zoekfunctie binnen de apps store kom ik niet verder.

 

Is er een manier om deze beperking op te heffen?

 

Vriendelijke groeten, Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb eens even gekeken voor je maar volgens mij is er geen beperking.

 

Als ik bijvoorbeeld "daily" in typ krijg ik een waslijst met engels apps waaronder bijvoorbeeld "The Telegraph" uit de UK

 

Heb je concrete voorbeelden?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na enig zoeken is het gelukt door bij de talen "Engels VS" toe te voegen. In het Nederlands geeft veranderen van locatie van Belgie naar Nederland ook al een heleboel extra applicaties ;-)

 

Er is nog veel te leren.. Thanx! Henk (Nederbelg)

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...