Ga naar inhoud


xsarius satfinder pro 02


rommelaar

Aanbevolen berichten


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

John misschien zijn er ook andere die in dit topic een bijdragen willen/kunnen leveren.

Mi is het niet nodig om alle tv stations in je xsarius te laden.Het is voor het uitrichten van je schotel belangrijk dat je van elke satelliet in ieder geval 1 werkend free to air (sd station) geinstalleerd hebt.Dit omdat je xsarius een sd ontvanger heeft die geen gecodeerde en HD zenders kan ontvangen.Dan is het onzin om alle kanalen in de ontvan ditger te laden omdat dit alleen maar geheugen vraagt.Mocht je dit wel willen moet je de HD uitvoering van de xsarius hebben en deze in de kliko parkeren,maar denk niet dat dit de bedoeling is.

Hoop dat je hier iets aan hebt.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me wel het beste John.De xsarius is nu eenmaal geen tv ontvanger maar een handige hulp om de schotel uit te richten omdat je op je schermpje kan zien op welke satelliet je aan het uitrichten bent.Daarom is 1 free to air station per satelliet die er in is opgeslagen genoeg.Succes

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...

Goede middag allemaal. Was van plan de Xsarius Pro 02 te kopen, maar begin twijfels te krijgen. Voor het eerst gaan we dit jaar met een twin LNB  19 en 23. Hiervoor jaren met een enkelvoudige LNB 19 oost. Reden voor twijfel is dat ik lees dat de Pro 02 geen HD zenders kan ontvangen op 23 oost ( als ik het goed begrijp ) Wij verplaatsen ons met de caravan frequent en komen nogal eens wat moeilijke (ontvangst) omstandigheden tegen in Portugal.  Ook voor de installatie thuis ( Visiosat schotel met vier LNB's) is het wl eens handig een goed werkende satmeter te hebben.

Advies ?

Iemand ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Deca ik zou nu ook niet meer voor de xarius 2 kiezen hoor.De veranderingen in uitzend techniek zijn wel erg snel gegaan.

Als je toch de investering gaat doen neem dan de HD versie,dan kan je (hopelijk) weer een tijdje voort.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...