Ga naar inhoud


Windows 7 Taskbar icons sluiten niet volledig


Sjattuh

Aanbevolen berichten

Als ik een programma open in Windows 7 dan verschijnt er een icoontje van het programma op de taakbalk. Vervolgens sluit ik het programma en open ik een nieuwe.

 

Het nieuwe icoontje komt nu niet op de plaats van het oude icoontje (van het gesloten programma) te staan, maar schuift op alsof het oude icoontje er nog staat. En dit herhaalt zich constant.

 

Hierdoor krijg je dus op een gegeven moment dat een icoontje halverwege de taakbalk staat terwijl dit het enigste geopende programma is.

 

Als ik nu het groeperen uitzet zie ik ook idd lege iconen verschijnen op de taakbalk.

 

Video kaart drivers geupdate, intel driverset geupdate... wat kan ik nog meer doen?

 

In Vista werkt alles prima dus ik vermoed een W7 - hardware compatibility probleem. Misschien het mobo?

 

Mobo: Asus P8 z68-Vlx

CPU: I7-2600K @ 3,4 GHZ

Mem: 4x4 Gig DDR3 , 1333 Mhz

VC: Nvidea GeForce FTX 570

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb wat foto's gemaakt ter verduidelijking:

 

Hier zie je naast de media speler 3 icoontjes staan die niet aan de taakbalk vast zitten.

 

Pic1.gif

 

Ik heb de 2 meest rechtste icoontjes gesloten en een nieuw programma geopend. En je ziet dat deze aansluit alsof de 2 gesloten er nog staan.

 

Pic2.gif

 

Als ik nu dus het groeperen uit zet verschijnen deze 2 oude icoontjes weer.

Maar zoals je kan zien zien ze er verkeerd uit ~ de namen van de programmas staan er niet op. Alsof het programma maar half gesloten is terwijl de processen toch echt weg zijn.

 

Pic3.gif

aangepast door Sjattuh

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

LIjkt me sterk dat het hardware is. Heb je het al vanaf het begin? Is er zoiets aan de hand? http://www.groovypost.com/howto/howto/add-a-blank-space-to-the-windows-7-taskbar/

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 of 64 zal op zich niet uitmaken als je hardware geschikt is. Ik draai al tijden 64 bits en installeer dit ook bij bijna iedereen. Jouw probleem heb ik echter nog nooit gezien. Het lijkt dus eerder een stukje software wat niet lekker loopt. Maar, zoals al eerder gevraagd, heb je dit al vanaf het begin?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 of 64 zal op zich niet uitmaken als je hardware geschikt is. Ik draai al tijden 64 bits en installeer dit ook bij bijna iedereen. Jouw probleem heb ik echter nog nooit gezien. Het lijkt dus eerder een stukje software wat niet lekker loopt. Maar, zoals al eerder gevraagd, heb je dit al vanaf het begin?

 

Verse installatie. Ik kan helaas niet verder hiermee nu. Ik ben al vanaf donderdag ermee bezig en heb minstens 8x de PC herinstalleert nu. Krijg W8 er ook niet draaiend op.

 

Nieuwe download mocht ook niet baten.

 

Bijzonder vaag allemaal. Ik koop wel een nieuwe PC. Maar moet nu Vista en alles terugzetten want ze moeten morgen er weer mee werken... :(

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...