Ga naar inhoud


Office 2010 update naar 2013 lukt niet. Ook niet als adminitrator.


Gast Henri Aalten
Ga naar oplossing Opgelost door winwiz,

Aanbevolen berichten

Gast Henri Aalten

Ik heb een paar weken geleden Office 2010 gekocht, en heb daarmee het rect deze te updaten naar 2013 aldus Microsoft

 

Via de site van Microsoft de update gedownload na het ingeven van mijn licentie van 2010

 

Geprobeerd, deze te installeren, maar ik krijg de melding, als administrator installeren.

Er wordt een wachtwoord gevraagd, die ik nergens kan invullen.

 

Hoe dit nu op te lossen ???

 

Windows 8

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Henri Aalten

Geprobeerd. werkt niet !!

Hij geeft dan aan: Geef administratie wachtwoord op, wat ik nergens kan invullen.

En ik heb geen wachtwoord ingevoerd bij het installeren van Windows 8

aangepast door Henri Aalten
Link naar reactie
Delen op andere sites

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Weer het zelfde probleem.

Ik kreeg van een computerzaak de opdracht op CTRL en X te gebruiken, je moet dan in een scherm kunnen komen, waar je dan je code moet invullen van de Office 2012. daarna kan je de 2013 er opzetten.

 

Maar ook hier met CTRL X ook niet.

 

Jammer dat Microsoft niet bij wil staan. Heb van alles de licentie, maar ondersteunen, helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Voor Windows 8 heb ik een OEM versie maar voor het Office 2010 pakket heb ik een gewone versie.

 

Ik hoop dat er verder iemand nog een oplossing heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hieruit blijkt alleen maar dat jouw account geen administrator rechten heeft zoals ook al in voorgaande meldingen duidelijk was. Je bent gewoon "user/gebruiker"

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Als ik nu Windows 8 geheel opnieuw ga installeren hoe zorg ik er dan voor dat ik de administrator rechten heb ????

 

Nu blijkt, dat ik als enige gebruiker geen administrator rechten heb.

Ook als ik de Windows 8 DVD in de computer doe, om het een en ander te proberen te herstellen, krijg ik ook weer de melding,

Zoals eerder omschreven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het eerste account wat je aanmaakt heeft standaard administrator rechten. Waarschijnlijk heb je zelf achteraf dit account aangepast... Er is ook nog een standaard administrator account die verborgen is. Deze kun je activeren door in een dosscherm het commando: NET USER ADMINISTRATOR /ACTIVE:YES in te geven, maar met dit soort dingen gaan we wel richten het gevorderden niveau.....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

Omdat je geen administrator rechten hebt........ Snelste manier voor jou zelf is je data backuppen en opnieuw installeren lijkt me

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Bij deze kan ik melden, dat na een geheel nieuwe schone installatie het probleem is opgelost.

Ik kon nu het bestand wat ik downloaden via de Microsoft site, met de rechter muisknop als administrator installeren, zonder problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...