pantyp Geplaatst: 16 februari 2013 Geplaatst: 16 februari 2013 Ik geloof dat ik nog een van de weinige mensen met een dm600pvr ben. Ik wil er weer een keer een nieuw image op zetten. Heeft er nog iemand Tips voor een goed image? Alvast bedankt!
Loui (K) Geplaatst: 17 februari 2013 Geplaatst: 17 februari 2013 Ik geloof dat ik nog een van de weinige mensen met een dm600pvr ben. Ik wil er weer een keer een nieuw image op zetten. Heeft er nog iemand Tips voor een goed image? Alvast bedankt! http://downloads.pli-images.org/builds/dm600pvr/OpenPLi-beta-dm600pvr-20130119.zip En dan moet je deze hebben.
pantyp Geplaatst: 17 februari 2013 Auteur Geplaatst: 17 februari 2013 Super! Dank jullie wel, die ga ik proberen. Er stond eerst een Enigma 1 versie op. Minder ontwikkeling voor de niet-HD boxen tegenwoordig?
Loui (K) Geplaatst: 17 februari 2013 Geplaatst: 17 februari 2013 Ach zolang je er nog plezier van hebt kan dit nog best. al hoewel er steeds meer zenders over gaan naar mpeg4 en die kun jij dan niet meer ontvangen.
pantyp Geplaatst: 17 februari 2013 Auteur Geplaatst: 17 februari 2013 Hij staat er op. Het is wel even wennen aan de interface. Ik dacht dat Ned 1,2, en 3 zo te ontvangen waren maar die doen het niet. Ik heb cccam geinstalleerd. Ik las ook iets over uitzending gemist op de dreambox. Kan dat bij deze ook? Nu nog een verbinding met mijn NAS schijfje maken
Ronsworld Geplaatst: 17 februari 2013 Geplaatst: 17 februari 2013 Kaartje er wel in? It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
wortellica Geplaatst: 17 februari 2013 Geplaatst: 17 februari 2013 Ach zolang je er nog plezier van hebt kan dit nog best. al hoewel er steeds meer zenders over gaan naar mpeg4 en die kun jij dan niet meer ontvangen. Doe je er toch een kabel en of een digitenne tuner in
pantyp Geplaatst: 17 februari 2013 Auteur Geplaatst: 17 februari 2013 Een kaartje heb ik nooit gehad. Alleen softcams. Ik wist niet dat er een digitenne tuner in kon! Is dat zo?
Ronsworld Geplaatst: 17 februari 2013 Geplaatst: 17 februari 2013 Zonder kaartje geen beeld.. Ned 1,2,3 zijn niet FTA maar FTV. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
wortellica Geplaatst: 17 februari 2013 Geplaatst: 17 februari 2013 Een kaartje heb ik nooit gehad. Alleen softcams. Ik wist niet dat er een digitenne tuner in kon! Is dat zo? Ja dat is zo
pantyp Geplaatst: 17 februari 2013 Auteur Geplaatst: 17 februari 2013 Dank jullie wel! Ik heb al een jaar of 4 niets meer aan de satbox gedaan en dan mis je sommige ontwikkelingen. Heb eerst ook CS gedaan maar nadat het spul naar HD ging was dat niet meer interessant. Het gaat me vooral om de duitse zenders, de rest ontvang ik met Digitenne. Weet iemand of de uitzending gemist plugin onder deze OpenPli met een DM600 werkt?
wortellica Geplaatst: 17 februari 2013 Geplaatst: 17 februari 2013 Ik denk niet dat dat gaat werken (weet het eigenlijk wel zeker) met enigma 1
pantyp Geplaatst: 18 februari 2013 Auteur Geplaatst: 18 februari 2013 Het draait allemaal weer. Opnemen en afspelen van de NAS schijf ook. Kan ik op donderdagavond weer Cobra 11 op RTL opnemen Ook via VLC naar een PC streamen gaat prima. De VLC player opent niet vanzelf, maar goed, daar kan ik mee leven want dat gebruik ik niet dagelijks.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen