iRuud Geplaatst: 28 februari 2013 Geplaatst: 28 februari 2013 Bij Ziggo is pakket wijziging gewoon gratis en wijzigingen kunnen gewoon via internet gedaan worden. Die jongens zijn zo slecht nog niet
Cerveaux Geplaatst: 28 februari 2013 Geplaatst: 28 februari 2013 Wat een frustraties. Activatie kost 3,95(volgens mij. Je kunt alles online regelen bij mijn canaaldigitaal. De ene heeft nog meer problemen als de andere, Ik ben al vanaf het begin bij deze vrienden en heb nog nooit geen last gehad. Er is dan waarschijnlijk iets fout gegaan.
blackeyes Geplaatst: 28 februari 2013 Geplaatst: 28 februari 2013 wat ben ik toch blij dat het abbo bij cd in augustus afgelopen is NOOIT MEER DIE OPLICHTERS IN MIJN HUIS vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k 2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88
ronaldsl Geplaatst: 28 februari 2013 Geplaatst: 28 februari 2013 Hmmm...het mooie is dat ziggo,upc canaldigitaal de helpdesk allemaal door hetzelfde bedrijf laten doen. maar op de site kan ik niets vinden over 2 uur. bij heractivatie wel 60 minuten. Dat klopt niet hoor Bigm.....ik kom zelf uit Leeuwarden, en dat is nu idd callcenter city. Maar bovenstaande hebben aparte helpdesks/callcentra.....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen