Ga naar inhoud


Venton HD200 bevriest bij het zappen


bastenacher

Aanbevolen berichten

Hallo,

Onlangs een ventron 200HD aangekocht . Bij het zappen gaat hij regelmatig bevriezen . Enkel de stroom uitschakelen et terug aanzetten helpt . Op termijn is dit echter geen oplossing . 

Heeft iemand het zelfde probleem of is het aan mijn decoder gelegen ?

Alvast bedankt voor de hulp 

Baste 

 

schotel 120 cm, met hotbird en atra 1,2 en 3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

  • 2 weken later...

bij mij staan de punten anders maar ik denk dat dit dezelfde versie is met loader 3.08. De problemen die u heeft had ik voor deze versie en minder als ik voldoende ruimte voor koeling liet rond de Venton. Ik heb hem dus op extra pootjes gezet.Hou er rekening mee dat bij het zappen de voorgaande kanalen niet onmiddellijk vrijgegeven worden  en CD en TVV maar 4 kanalen tezelfdertijd laten decoderen. Als je heel snel zapt tussen gecodeerde kanalen en bovendien misschien nog cardsharing doet  kan het gebeuren dat het decoderingsproces hapert.

De versie 3:35 heeft als onhebbelijkheid dat die bij het zappen het verkeerde kanaalnummer afficheert, overigens zonder erg, hij springt wel naar het juiste kanaal. De Venton is niet echt een topper maar als je voorzichtig bent valt er mee te leven, hij kan namelijk heel goed rechtstreeks overweg met TVV en CD  kaarten en de opnames op HDD zijn rechtstreeks te bekijken op computer via Potplayer van Daun.

aangepast door gors
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Gors, 

Bedankt voor de informatie . ik maak geengebruik van cardsharing .

Ik heb de ventron op een laptopcooler geplaatst en haal de voeding daarvoor uit de usb poort . Hiermee is het probleem opgelost .

nogmaals bedankt . 

Tot een aansluiting met de computer ben ik nog niet gekomen : de verbouwingswerken zijn nog niet voltooid . 

Mgv

Bastenacher 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...