satje4U Geplaatst: 22 september 2002 Geplaatst: 22 september 2002 Hoi FF een vraagje: Ik heb een Humax met de laatste Nl firmware. Nu had ik een crd file nodig voor een kennis. Die heb ik geprogd op een acs 1.2, maar in de hummie wordt die niet herkend. Evenals een GW, waar hij ook van aangeeft dat de kaart verkeerd is. Wat ik dus ff wil checken is, zou de hummie ze wel of niet moeten slikken. Satje4u Gigablue Quad HD Plus
FredjeV Geplaatst: 23 september 2002 Geplaatst: 23 september 2002 Ja hoor de hummie slikt zeker een acs1.2 en een GW (ongepatched alleen als op de GW Irdeto staat en dus geen fun oid) de 1.2 slikt ie zowel gepatched als ongepatched. Hummie = IRCI5400.....???? Rebox RE8500 V2.11.34
satje4U Geplaatst: 24 september 2002 Auteur Geplaatst: 24 september 2002 Bedankt Fred. Misschien was de vraag wat onvolledig, maar ik kom op het idee vanwege het feit, dat je het over ongepatched hebt. Ik heb dus wel een hummie gepatched, maar zonder irdeto module. Zou het dan ook moeten werken? ben benieuwd? Gigablue Quad HD Plus
FredjeV Geplaatst: 25 september 2002 Geplaatst: 25 september 2002 Je hebt wel de 5400?? Dan heb je geen module nodig, dan kan ie in de interne cam. Geef ff wat meet info over wat je hebt. Fred Rebox RE8500 V2.11.34
satje4U Geplaatst: 26 september 2002 Auteur Geplaatst: 26 september 2002 voor Fred Ik heb een gepatchte hummie 5400Z. Maaar een GW of crd irdeto slikt ie niet, geeft aan: ongeldige kaart. Gebruik normale 6in1 files met veel succes. Kun je mij ander een gw file sturen of noemen die bij jouw werkt. Ik gebruikte als laatste de strsh irdeto voor gw files en de crd (ACS 1.2) file bij de Duck satje4u Gigablue Quad HD Plus
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen