Ga naar inhoud


zwart


Gast

Aanbevolen berichten

Krijg nou tieten,zet ik net de tv aan heb ik bij alle Taquilla en Kiosque zender een beeld wat zo zwart is als de nacht.<BR>Heeeeeeeleeeeeemaaaaal niets te zien.<BR>Wat kan ik proberen ?<P>P.S. ik heb een Echostar 3000 en zeg nu niet dat ik maar een Humaxje aan moet schaffen.<P>Alvast bedankt.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ook hier taquilla zwart en vanochtend ook de franse zenders. De Zicco van 18-9 wil niet updaten. Heb s'nachts de ontvanger al op een taquilla kanaaltje laten staan maar geen succes. Daarna de nieuwe updates geladen van Zicco en Ziozeppe en nog niets. Vervolgens geprobeerd om met ichbin dan maar handmatig de keys over te zetten in de (voorheen) werkende zicco van 18-09. Zelfde resultaat, wel 0019 (c-nl) maar geen frans of taquilla. Doen deze keys-files het niet of doe ik wat fout ??<P>Ik gebruik een humaxi5400 en aston 1.03. Moeten er in het CAM menu ook nog parameters worden veranderd.. <P>Hans<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een aantal zenders zijn inderdaad gisteren naar de oktober keys overgestapt. De kaartjes die nu dus uitvallen zijn in het geval van AU niet upgedate, kan verkeerde files zijn of de combinatie Aston 1.03 en Humax die niet echt overal mee wil werken, of men heeft dus een kaartje met alleen september keys.<P>In de downloadsectie staan de nieuwe oktoberkeys dus met een beetje proggen draait alles weer binnen no time<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gisteravond ook al aan het klussen geweest met de nieuwe files uit de seca-download sectie. Resultaat als hierboven beschreven (geen taquilla enz). Heeft iemand deze files wel werkend ??<P>Bedankt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit wordt de 3e maand met dezelde key in de kaart alle zenders werken zonder problemen <BR>ze zijn weer geupdated en weer in orde <BR>een pickaart met een philips seca box<P>------------------<BR> felix.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...