Ga naar inhoud


System-id 23323 en andere problemen met TF7710HSCI


wawa

Aanbevolen berichten

Hallo allen,

Ik heb sinds 2011 een TF7710HSCI waarvan het system-id 23323 bij Topfield onbekend is.

De firmware versie is TFHSCD 07.00.61 en bij dit system-id waren vanaf het begin een aantal mogelijkheden in het installatiemenu geblokkeerd.

Als ik de ontvanger terug wilde zetten naar factorysettings dan vroeg hij om een pincode? Ik heb inmiddels gelezen dat deze mij onbekende
pincode 2606 moet zijn (of 0506)

Nu kan ik inderdaad instellingen opslaan en de ontvangerstatus terugzetten. Maar dit was/is het grootste probleem niet.

Ik wil graag andere firmware plaatsen en heb met het progje ID-changer de nieuwe firmwareversie 23123 TF-HSCD 07.01.11 van 12 juli
2012 gewijzigd naar 23323 en op een FAT32 geformatteerde usb stick gezet. Maar als ik dan de ontvanger wil updaten dan krijg ik de melding
"the selected file is not proper for this product to upgrade"


Is iemand bekend met deze problemen, wat doe ik fout, of wat kan ik anders doen om nieuwe firmware geplaatst te krijgen?

Ook bij een transfer van de kanalenlijst naar mijn pc met het programma Topset (versie 2.052) krijg ik de melding dat Topset dit type bestand (.std) niet ondersteund. Dat is vreemd want met andere ontvangers had Topset geen problemen.

Met het progje Vega lukt de transfer wel, maar Vega werkt niet zo prettig als Topset. Wie weet er een oplossing voor mijn problemen?

Alvast mijn dank, Bert.
 

 

Topfield TF5000CI, Diablo light 2.2 met Underworld 1.48, Cas3+, Philips 32PW9551, Philips visiosat 80 cm., 2xAlps op Astra en Hotbird.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is er echt niemand die meer informatie over dit onbekende system-id 23323 heeft? Ik krijg op geen enkele manier het system-id. gewijzigd en/of andere firmware geinstalleerd (ook niet met VegaPack). 

M.vr.gr. Bert

Topfield TF5000CI, Diablo light 2.2 met Underworld 1.48, Cas3+, Philips 32PW9551, Philips visiosat 80 cm., 2xAlps op Astra en Hotbird.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Sjaak, ik duik er nog even wat dieper in, de reden dat ik de firmware wil veranderen is het trage schakelen tussen de ene naar de andere ci-cam waardoor ik minutenlang moet wachten tot er weer beeld is. In cam 1 zit de canaal digitaalkaart en in cam 2 een Poolse TVN kaart.

Topfield TF5000CI, Diablo light 2.2 met Underworld 1.48, Cas3+, Philips 32PW9551, Philips visiosat 80 cm., 2xAlps op Astra en Hotbird.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...