Ga naar inhoud


harde schijf aansluiten aan M7Sat receiver.


jeasme
Ga naar oplossing Opgelost door Johan45,

Aanbevolen berichten

Ik heb een Sat receiver M7 van canaaldigitaal. Heb een harde schijf aangesloten met twee partities, een NFTS en een FAT 32. Beide primair. De receiver ziet dat USB apparaat wordt aangesloten maar meld dan dat geen harde schijf is aangesloten. Wie kan mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat heb ik niet . De eerste partitie is mijn backup van prive data  wat nogal veel is. de tweede partitie (Fat 32) is de nieuwe en leeg.Ik heb deze al primair en logisch gemaakt maar de receiver komt dus niet aan deze partitie. Misschien omdat de eerste een NTFS is.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is ook geen ideale situatie. Koop een schijfje die je exlusief voor de satelliet gebruikt.. De satellietontvanger is geen uitgebreide PC die diverse partities ziet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

je zult vermoedelijk je harde schijf aan een externe voeding moeten hangen want via de usb van de decoder likt het meestal niet om genoeg stroom voor de schijf te krijgen

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...