Ga naar inhoud


[Strong 8000] Str8000V9F en Viaccess


Sjaak

Aanbevolen berichten


Sorry dat ik dan effe interup hier maar ik stelde de soort gelijke vraag na dit bericht voor de versie V9B voor de srt8000.

er wordt hier gezegt dat het dus wel viaccess aan kan met de v9f.

is dat ook echt getest hier?

Volgens zeggen is de v9f versie aleen maar kwa menu verandert en zat er als eersten al weer de albekende ppv bug terug in de nieuwe firm die later weer verholpen is.

ik heb hier ook de v9f in gehad maar geen verschillen gezien kwa functies maar wel de vervelende ppv bug.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dan zal ik maar even het volgende melden:

 

In den beginne dat er allcam was is gebleken dat er een bug in de HDL zit welke problemen geeft met lange ECM's op ViaAccess. Vandaar dat dit nimmer goed gewerkt heeft. Ik neem dus ook aan dat deze bug in de v9F er niet uitgehaald is.

 

Nu komt er echter vanuit niet zo verassende hoek een ECM bugfix voor Nagra van

Dynamit voor de Pioneer (versie 4.40... een bijna identieke machine als de strong). Ik zal contact opnemen met Dynamit om te kijken WAAR hij dit probleem heeft opgelost, en zal ik kijken of ik dit kan regelen met de Via bug op strong zodat men evt. ook met een Via2 kaartje kan gaan kijken naar die zenders.

 

Gegroet alvast....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb contact gehad met Dynamit en moet nu op zoek even naar een LS Disassembler voor de HDL van de strong, dan kunnen we aan de slag .... als iemand zo'n disassembler heeft PM mij even....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dit is een (dis)assembler voor de processor die in de strong zit. niet specifiek strong dus.

 

@??? Strong heeft altijd gewerkt met Nagra echter zijn er aanpassingen geweest, en ben eigenlijk benieuwd of de nieuwe ECM lenghts van Polsat ook problemen geven bij de strong, echter polsat wijzigd zo vaak de keys dat ik de moeite niet neem om te kijken na het flashen van de kaart of deze nog werkt ....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb op de strong nog geen beeld

kan ik eindelijk SF1 en SF2 kijken met m'n strong was een antwoord op het bericht van van imagica

Nou dan zal ik maar even het volgende melden:

 

In den beginne dat er allcam was is gebleken dat er een bug in de HDL zit welke problemen geeft met lange ECM's op ViaAccess. Vandaar dat dit nimmer goed gewerkt heeft. Ik neem dus ook aan dat deze bug in de v9F er niet uitgehaald is.

 

Nu komt er echter vanuit niet zo verassende hoek een ECM bugfix voor Nagra van

Dynamit voor de Pioneer (versie 4.40... een bijna identieke machine als de strong). Ik zal contact opnemen met Dynamit om te kijken WAAR hij dit probleem heeft opgelost, en zal ik kijken of ik dit kan regelen met de Via bug op strong zodat men evt. ook met een Via2 kaartje kan gaan kijken naar die zenders.

 

Sorry voor de verwarring

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap nog steeds niet waarom de strong met v9b er in een allcam genoemt wordt als er niet meer dan irdeto en beta op werkten .

dat kan je geen allcam noemen vind ik.

tis erg jammer dat ik niet weet hoe je de strong kan bewerken kwaq firmware anders had ik me er wel mee bezig willen houden heb er namelijk wel tijd voor.

wie weet kunnen julie me een eindje op weg helpen hier en eventueel de benodigde software leveren om met de firmware aan de slag te gaan.

wil graag weer een beetje bijdrage leveren aan de ontwikeling van de strong als allcam.

en ik denk dat er dan een hoop mensen blij zullen worden als de strong echt allcam wordt.

Imagica ik hoop dat je nog wat van je laat horen.

BTW ik ben naarstig op zoek voor je naar een LS Disassembler voor de strong.

ik laat je zo snel mogelijk horen als ik het heb voor je.

Groetjes Satfreek.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...