Ga naar inhoud


Kan geen zenders meer toevoegen


Almoed

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Weet iemand misschien de oorzaak waarom ik geen zenders meer kan toevoegen? Ik heb een 5816/33 (6072) Heb hier al verschillende Firmware versie's opgehad (2 Jaar). Maar na V1 geprobeerd te hebben (heb slechts Astra) deco liep nogal eens vast, menu flikkerde? Dus maar 9.6 er op gezet (serieel) incl. eeprom. Setting lijst van Huts Snif 125. Heb hier enkele zenders verwijderd en verplaatst met deco, maar niet die er nog stonden boven de 1000 met slotje.

Was ook een keer met V1 fout gegaan. Maar als ik nu via menu zenders wil toevoegen springt hij weer terug naar vorige menu en staat display op 1018???

 

Ed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als ik het goed begrijp, heb je nog een kanalenlijst voor V1.0 in je ontvanger staan. Als je deze vervangt voor een voor V9.6 zal het probleem waarschijnlijk verholpen zijn.

 

V9.6 kan namelijk niet overweg met een kanalenlijst voor V1.0.

 

En wat betreft het flikkeren van het menu, dat is een bug in V1.0. We moeten nog even wachten op de final versie van V1.0. Ze zijn momenteel bezig om deze bug te verhelpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Bedankt voor je snelle antwoord, maar ik denk dat ik de vraag stelling een beetje onduidelijk heb gezet.

Het was juist dit ik eerst V1 erop had staan incl settings hiervoor.

Maar daarna op nieuw V9.6 incl. de settings voor 9.6 (Astra only) erop gezet.

Misschien wat achtergebleven tijdens flashen? Er staan nu nog enkele kanalen boven de 1000 terwijl ik op nieuw dus V9.6 in de deco had gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...