Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben een beginner en werk met een hummy 5400z loader g (h nog niet geinstalleerd). Helaas is via digital steeds key's aan het wijzigen. Via B...s en e.o.a. direct key programma ben ik tot vandaag in staat geweesr m.b.v. pin...edit. e.e.a. dagelijks aan te passen. Echter ik heb tot nog toe géén enkele kennis van hoe auto update functioneerd. Mischien is dit het verkeerde board om te vragen. Kan iemand mij helpen naar de juiste zoekrichting?

Geplaatst:

dit gaat via de "boxkey" deze key zit in de ontvanger (niet in de module).

als je deze boxkey op je kaart invuld,heb je aupdate.

schijnt wel met een mm tekunnen,lees je hier en daar?

Geplaatst:

De boxkey zit wel degelijk in de module geschreven en dezelfde moet dus ook in de file staan die op je kaart staat.

Het ua van via werkt met een universeel cam en de washa basis, die kan je vinden bij z*cky, die file is leeg daar moet je eerst met bv het programma nirvana je gegevens in brengen en een ''gevulde file´´ te creeren en de boxkey die in die file staat moet dan ook naar de cam geschreven worden. Dit kan he doen zodra de kaart klaar is en in de cam zit, dan in het menu kan je de boxkey ingeven .

Saludos Hagar

Geplaatst:

Ik dank jullie beiden voor je informatie. Helaas begrijp ik nog niet precies hoe het geheel van auto update werkt. Ik heb de site van D.... geraadpleegd. Iets wijzer geworden, echter ik blijf helaas nog steeds een onervaren kluns. Mijn probleem c.q. vraag blijft als je aan het editen bent welk deel van (b.v. Pinbit.edit) is verantwoordelijk voor autoupdate of moet ik een ander programma gebruiken? Als ik het goed begrepen heb speelt niet het editen een rol maar is ook het aanpassen van je loader c.q cam van belang. Of heb ik het verkeerd begrepen? De programma's Nivr... e. dergelijkje ken ik nog niet maar ik zal ze opzoeken. Waar moet ik zoeken?

Gracias don Pedro

Hij die zoekt zal steeds verder moeten zoeken drs. P.P.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen