Ga naar inhoud


geheel nieuwe picons gemaakt voor ziggo


stevie-v

Aanbevolen berichten

voor ziggo ga ik nieuwe picons maken

 

 

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites


hierbij het nieuwe logo van out-tv en set max is nu zing geworden dus een zenderwijziging,hierbij de nieuwe logo's (regio 1111)

 

 

  • Like 1

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo stevie

 

We mogen blij zijn dat er iemand is zoals jij die al dit werk doet voor ons.

Ik hou het topic al een tijd in de gaten en ben er erg blij mee dat je het allemaal doet voor ons.

Ga zo door stevie en guys geef de man eens een extra complimentje voor zijn harde werk dan wordt het ook extra gewaardeerd.

 

Gr Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

De nieuwe picons zijn klaar delen doe ik ze niet ik krijg te weinig respons op mijn andere picons,de picons in deze topic hou ik overigens wel gewoon up to date

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer, kan je dan geen pb sturen met downloadlink naar degene die ze wel wil.

Gebruik de jouwe nu ook met veel vreugde.

Moet alleen uitzoeken hoer ik er regio 9001 van maak.

 

Ik hoop dat je de nieuwe wilt delen, die zien er echt goed uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hierbij het vernieuwde ZING logo

 

 

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo Stevie-V,

 

Zou jij voor mij de picon van GPTV omzetten naar jou mooie uitvoering.

Bij voorbaat dank.

 

HJS.

 

post-40012-0-67877600-1398082025.png

VU+ Ultimo 4K ccs 1TB, VU+ Uno cable, both running on  OpenPli, Rotating Triax TDA110, Apple air capsule extreme

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...