Ga naar inhoud


nieuwe Topfield SRP/2401 CI weer een sof


fred65

Aanbevolen berichten

na aanschaf op 24 okt 2013, van een nieuwe topfield CRP-2401CI+ (BeNeLu' is de af gelopen tijd is mij het volgende opgevallen (software?) probleempjes

onderstaande gebeurt zo maar ineens;
1  In de zenderlijst veranderd de zendernaam van NED1 HD in andere naam maar blijft wel Ned 1.
2  In de zenderlijst komt achter NED 1 HD    tuner 1 als voorkeur, veranderd door copieeren tuner 2 naar tuner 1
3  Sinds zaterdag 3*  Net 5 in zenderlijst, ( ik heb het maar gewoon gewist)
4  Gisteren opgenomen programma  zit plotseling  in key lock ?
5  Gisteren voorgeprogrammeerde programma's worden niet opgeslagen terwijl wel het de opname     indicator heeft gebrand
    Ik heb het gisteren met opname direct geprobeerd tijdens opname wordt het wel in de opgenomen programma's lijst vermeld tot dat
    de opname gestopt wordt daarna is ook de opname wegt (slaat niet op)
6  Pin-Code nog nooit gebruikt of veranderd, is niet benaderbaar via "0000"  via TD nieuwe code gekregen"2606"
                                            Alles voorlopig verholpen met fabrieks reset.(software versie 22561 may 08)

VIDEO Bewerking

NB Video bewerking met(Haenleins) DVR Studio HD2/3 wil niet werken

Topfield opnames geven gecodeerd aan ook al kan ik het op de topfield zonder smartcard zien

het veranderen van de extentie  .REC in .TS helpt niet.

 

Heeft iemand anders hier ervaring mee??????????????????????

Link naar reactie
Delen op andere sites


Blijf Topfield een gelegenheidsproduct vinden. Ze gooien met regelmatige een nieuwe op de markt waarbij de ondersteuning voor oudere modellen bijna meteen bevriezen. Ook al is die oude software nog niet perfect. Iedere software heeft natuurlijk bugs, maar ik vind dat de basale functies gewoon 100% moeten werken.. Verder niets ten nadele van het merk an sich hoor....

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...