Ga naar inhoud

auto update

Gast

Aanbevolen berichten

Deze vraag zal ongetwijfeld eerder gesteld ziin maar ik kan er niets van terugvinden:<P>Ik ben in het bezit van een originele werkende c+ kaart. Deze kaart heb ik uitgelezen met MKF4. Ik heb de ppua ontdekt en volgens mij de mk01.( als ik het goed heb gedaan wat mij niet helemaal duidelijk is). Deze ppua en mk01 heb ik met picbined ingevoerd in een eempromfile en op mijn goldwaver gezet. Maar wat er ook gebeurd geen autoupdate.De originele c= kaart update wel gewoon. Wie kan mij helpen?<P>Groeten uit Groningen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet zeker dat het setje auto update is want op de originele C+ kaart update hij ook.<P>Ik heb op de duwgati site de handleiding van de mkfv4 gedownload maar daar staat niet specifiek in op welke positie de mko1 zich bevind. Wanneer ik de originele kaart uitlees m.b.v de maxprovider optie krijg ik allerlei keys. Volgens mij staat de mk01 dan bij primairi key 01. Is dit goed of niet?<P>Hoe dan ook, ik hoop dat ik antwoord krijg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je keys genoteerd hebt, haal de au van de eend site (als je deze niet kan vinden stuur mij je e-mail adres) , daar zit een lege eepromfile in.

Laad Secanix, haal de eend eepfile op en plaats de mk01 op 01/09 & de ppua bij ppua.

Veel suc6, satzoeker die het ook allemaal heeft moeten leren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.