Ga naar inhoud


DUNE HD formateren voor Imac


BBme

Aanbevolen berichten

Ik heb een Dune HD Base 3D gekocht met een Seagate Desktop SSHD 4 TB  hardeschijf. De nieuwe firmware zit er op.

 

Ik werk met een iMac 2,4 Ghz (intel core 2 Duo) en ik gebruik Spotlite om films, e.d. te downloaden van het internet.

 

Wat moet ik doen om de schijf zo te formateren dat ik via mijn iMac films kan downloaden naar de Seagate en afspelen op mijn Dune mediaspeler?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Heb even gegoogled en kwam het volgende tegen. De dune harddisk is via samba te benaderen. Nu zou er voor de mac een samba programma te downloaden zijn, hiermee moet het volgens mij wel lukken. Succes

Topfield TF5000ci met aston 1.05, Amiko alien 8900, 80cm schotel gericht op astra 1 en 3 (duo lnb)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je, ik ben er inmiddels uit. De 4TB Seagate SSHD werkt niet op de Dune, ik heb deze voor een 3 TB SG Barracuda omgeruild.

 

Instelling op de Imac aangepast en alhoewel het even duurde voordat het apparatuur werd herkend werkt alles perfect.

 

Het geluid en beeld op de Dune is zeer goed, alleen maakt de fan geluid. Gelukkig hoor ik die niet als ik mijn 5 boxen van 100-120W met een 500W Basreflex aan zet. Ik ben tevreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...