Ga naar inhoud


Oscar redcarpet volgens website te zien voor alle abonnees? Maar niet heus?


Hans4

Aanbevolen berichten

Als ik naar Film1 premire zap zie een hele korte tijd beeld en dan weer zwart ,,,, kan ik ergens de show zien?

Hans

VU+ Duo2 4 tuners, VTI 6.0.4; BigBisat, 8 smalle Inverto LNBs; NetVision Vbox II, Funke 99cm, LNB Inverto Pro, Jeager H2H SMR-99G; Pioneer LX6080D

Link naar reactie
Delen op andere sites


Laat de ontvanger eens een paar minuten op dat zwarte beeld staan. Schakel daarna naar een ander CanalDigitaal kanaal en probeer het nog eens.

 

Uit eigen ervaring weet ik dat het er op lijkt dat de kaart tijd nodig kan hebben om de kijkrechten voor een nieuwe zender uit te vogelen.

Visiosat BISAT G3 C | 3 Alps Twin LNB (19.2E, 23.5E, 28.2E)| 2 TRIAX MFE 41 D | ->

-> RE-8500HD PVR (2*DVB-S2) (Toshiba MK5059 500GB HD builtin)

 

Rebox Firmware: RE8500HDPVRv2-11-61-DVB-S.ird + WebZeal_8500_V2.8.tar.bz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het werkt niet, ook al laat ik hem er een uur op staan. Ik verdenk de CCAM softwaree wnt die alat ook regelmatig groene schermen zien waarna de ontvnger herstart.

Hans

VU+ Duo2 4 tuners, VTI 6.0.4; BigBisat, 8 smalle Inverto LNBs; NetVision Vbox II, Funke 99cm, LNB Inverto Pro, Jeager H2H SMR-99G; Pioneer LX6080D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

De CCCam is al aardig uitgekristaliseerd hoor. Die zou geen groene schermen moeten genereren. Op je VU Duo zit waarschijnlijk een rotte plugin of configuratie die de boel laat hangen. Kijk even of je ook nog voldoende geheugen hebt in je box..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...