Ga naar inhoud


Hulp gevraagd met HTML en javascript


Duwgati

Aanbevolen berichten

Ik weet dat het hier eigenlijk niet thuis hoort, maar ik wordt er gek van. Ik krijg de meest prachtige resultaten, maar helaas niet wat ik graag zou willen laugh.gif" border="0 <p>Ik wil rotating banner op mijn site plaatsen maar het wil niet lukken.<p>Het probleem is lastig uit te leggen, dus heb ik een voorbeeld op een website geplaatst:

http://mypages.freehosting.net/<p>Wie heeft er een oplossing voor me?<p>Bye

Duwgati<p>[ 31-10-2001: Bericht gewijzigd door: Duwgati ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het blijkt dus dat de java code wel goed werkt op een andere host (gezien het feit dat de onderste banner wel het gewenste resultaat opleverd). Het enige wat m.i. dan overblijft is dat de java vm van de host waar jouw eigen site op draait niet helemaal lekker is. Het ligt dan dus niet aan jouw java code maar aan de virtual machine die jouw java code moet runnen.<p>Groeten Twel12

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartstikke bedankt jongens,

Ik heb inmiddels van diverse kanten begrepen dat het overal wel werkt. Alleen hier in huis niet. Heb al op 4 verschillende PC's geprobeerd, allemaal hetzelfde resultaat.

Maar als zoveel mensen wel het juiste resultaat zien, heb ik waarschijnlijk (zoals Twel al opmerkt) gewoon in de verkeerde richting zitten zoeken.

Ik zoek weer verder.

Bye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...