lodie Geplaatst: 29 september 2002 Geplaatst: 29 september 2002 Hallo, Heb een tijdje geleden gevraagd wat de instellingen zijn toen heb ik deze instellingen gekregen (zie onderaan), hij heeft even gewerkt maar toen ik een kanaal wij zappen plop niks meer en nu lukt het niet meer wie weet de oplossing zijn de instellingen niet goed of kan de strong geen switch aansturen??? PS de switch is goed mijn Humax schakelt wel! De instellingen zijn! Menu: 7/1 Voedingsspanning: aan druk op B (afstandbediening) om verder te gaan met instellingen. Satellite: Astra Schotelnr: 1 Band: KU Frequentie: 12515 LoLNB: 10600 Polarisatie: Horizontaal Schakeling 22KHZ: Ja Als je het pijltje bij: "Satellite Astra" naar links beweegt kom je bij: Satllite: overige Schotelnr: 2 Band: KU Frequentie: 12034 LoLNB: 10600 Polarisatie: Verticaal Schakeling 22KHZ: nee. Alvast bedankt Lodie
Gast Geplaatst: 29 september 2002 Geplaatst: 29 september 2002 ik heb zelf een philips en heb dit probleem ook gehad bij mij lag het aan de disecq switch er moet een disecq switch 1.0 toneburst tussen had iets te maken met de omschakeling, ik had ook een verkeerde ertussen en die deed het ook niet. gr
lodie Geplaatst: 29 september 2002 Auteur Geplaatst: 29 september 2002 Dat dacht ik namelijk ook al ik heb 2.o?? en de strong werkt met een toon puls dacht ik dus dan zal dat het wel zijn! Lodie
Gast Geplaatst: 29 september 2002 Geplaatst: 29 september 2002 ik had een johanson 1.0 switch maar die deed het ook niet moet echt toneburst zijn er staat op de switch 1.0 toneburst. gr
lodie Geplaatst: 29 september 2002 Auteur Geplaatst: 29 september 2002 Aha en zijn die nog te koop??? Lodie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen