Ga naar inhoud


Dollar teken na opnemen van Nederlandse zenders


satmad

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen.

Als ik van de Nederlandse zenders met mijn Inverto 7000 |PVR iets opneem dan verschijnt er nadat het programma is opgenomen in de bibliotheek een dollar teken naast het de titel van het programma heb opgenomen. Het ergste van alles is dat ik deze opgenomen programma's na een paar dagen niet meer kan bekijken.

 

Wie weet hoe ik dit dollar teken kan verwijderen en de opgenomen programma's langer kan bekijken.

Overigens als ik van BVN en overige buitenlandse zenders iets opneem dan verschijnt er geen dollar teken naar het opnemen van een programma.

aangepast door satmad
Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Mimisiku

Het $ teken geeft aan 'gecodeerde opname'. Om hem af te spelen moet de correcte sleutel nog op de kaart staan. Vroeger was dit 1 maand, maar met de nieuwe kaarten slechts een paar dagen. Sommige ontvangers hebben een optie om tijdens stand-by een opname te decoderen. Bezit zelf geen Inverto dus kan daar niets zinnigs over zeggen. Zou zeggen: loop de handleiding eens na..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger ook een lemon (gelijk aan inverto) gehad. Opnames worden gedecodeerd eens de ontvanger op standby gaat.

 

Je zal met die ontvanger toch wel veel kanalen missen want dit is geen mpeg4 ontvanger

aangepast door wolverine

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even ter aanvulling. De inverto of lemon had graag dat je af en toe eens de uit switch gebruikte achteraan de ontvanger.

 

Indien niets helpt dan werd er dikwijls het advies gegeven om de hd eens te formatteren (je bent dan wel alle opnames kwijt)

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...