Ga naar inhoud


Mara Odin m9 welke image


Gelders

Aanbevolen berichten

Iemand ervaring met verschillende images op een Mara m9 twin tuner?

 

vanwege het niet kunnen installeren van subtitle player van DDamir op een openatv image Mara tuner, wil ik proberen om er openvix op te zetten, maar rijst de vraag kan een image zomaar gewijzigd of veranderd worden of ben je dan ook de cccam software installatie kwijt???

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Mimisiku

Je CCCam.cfg eetst even bewaren. Een nieuwe flash betekent automatisch een nieuwe installatie van je plugins. In sommige images zit al de CCCam ingebouwd, maar dat kun je vantevoren even testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast marekki

zit de plugin niet in openatv of hij werkt niet in openatv.

zit hij niet in de plugin lijst zet dan tspanal erin en laat die de plugin installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zit de plugin niet in openatv of hij werkt niet in openatv.

zit hij niet in de plugin lijst zet dan tspanal erin en laat die de plugin installeren.

de subtitleplayer van ddamir zit er bij als plug-in, maar hij werkt gewoon niet ??? Heb al ergens gelezen dat na installatie word gevraagd om toets 0  in te drukken zodat er een update word gedaan maar dit gebeurt gewoon niet, vandaar dat dit misschien niet werkt.

 

Maar om een ander image te proberen ben ik bang dat de cccam niet meer werkt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

@Gelders

 

Het kan natuurlijk ook liggen aan het feit dat je een exotisch merk ontvanger hebt gekocht die maar weinig mensen kennen/gebruiken. Niet zo erg netjes om dan meteen een beetje negatief te oordelen over de 'kennis' die hier aanwezig is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast marekki

als je google gebruikt kom je van alles tegen over de mara m9.

ik heb hem ook geprobeerd met openatv er op en ccam mijn ziggo kaart werkt goed daarin en ik kan

opnemen en kijken tegelijk.

ik heb de img gevonden bij een bekende winkel in groningen op de website en die werkt gewoon goed bij mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gelders

 

Het kan natuurlijk ook liggen aan het feit dat je een exotisch merk ontvanger hebt gekocht die maar weinig mensen kennen/gebruiken. Niet zo erg netjes om dan meteen een beetje negatief te oordelen over de 'kennis' die hier aanwezig is..

 

???Hoezo, ik stel een simpele vraag die niet goed word gelezen, ik vraag heel SIMPEL of er iemand kan zeggen wat er kan gebeuren bij een image wissel !!! dit zoals reeds aangeven in mijn toppic, en dit heeft niks te maken met welk merk of wat dan ook, tis en blijft een linuxbox, jatoch??? het gaat alleen om een image...

 

Dus geen kwaad woord bedoelt hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja leuk maar als jij niet weet wat er bij een image wissel gebeurd moet je er vooral niet aan beginnen!!

Maw dan heb je je niet voldoende ingelezen.

 

En nu antwoordt : Ja je cccam.cfg ben je kwijt als je van image wisselt, tenzij je je cfg eruit hebt gehaalt via ftp en later weer terug zet.

aangepast door D_liver

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...