Gast Geplaatst: 29 september 2002 Geplaatst: 29 september 2002 hallo wie heeft er en nederlandse gebruiksanwijzing voor een skymaster dci 9210 en is er eventueel nederlanse software voor te downloaden en in de ontvanger te plaatsen? groeten ben
rudolfdebeer Geplaatst: 1 oktober 2002 Geplaatst: 1 oktober 2002 Dit is duits spul geproduceerd door HanDan in korea geloof ik. Er is een Skymaster board van importeur SM******** aldaar in Alemania. Die nederlandse handleiding + soft zou ik vergeten. http://www.smelectronic.de/ Ze hebben een board en evt. updates zijn daar te krijgen. De support is mager zoals bij veel merken. Er is een update voor jouw machine, maar kan zijn dat hij identiek is aan jouw versie. Alleen Humax, nokia en noch wat andere populaire kaartjesdozen hebben echt veel support van fabrikant en derden, maar zijn duurder. Rudolf Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Gast Geplaatst: 3 oktober 2002 Geplaatst: 3 oktober 2002 he rudolf bedankt voor de moeite zal kijken of ik hier wat aan heb groeten ben
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen