Ga naar inhoud


echostar 3600 VIA


Gast

Aanbevolen berichten

hallo luitjes,

 

Ik ben bij een kennis de schotel aan het testen.

Ik test me te pletter maar niets werkt ??

is het nodig om nieuwe sofware op de echostar te zetten om een goldcard te gebruiken, anders heeft iemand evt een werkend testbestandje

 

vr groet patver

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo,

 

test maar niet te lang!tot mijn spijt heb ik ook een 3600 maar ik heb nog niet normaal naar C+ kunnen kijken,( blijft blokken) de 3600 is retour naar Echostar geweest maar hij werkt nog niet,of ik nu een MM module of een Aston gebruik,

ik heb hem nu naar de leverancier gebracht ik hoop dat die het probleem kan oplossen. van Echostar krijg ik de mededeling dat hij bij hun wel goed werkt, en dat het aan mijn afstelling of aan mijn spullen zou liggen, vreemd!! mijn Humax ,Pioneer, Pace, philips werken prima!! RA! RA!

 

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik heb de 3600 retour gekregen uit Almelo, ik ben er ziek van nog geen goed beeld, volgens de monteur heeft het ding 5 dagen goed gedraaid omdat zij een directe verbinding zouden hebben.

Helaas hen ik maar een 120 Triac schotel met een universele Lnb en geen goed beeld.

Dus heb de ontvanger drieweken geleden naar de leverancier (winkel)gezonden , ik ben benieuwd (het ding is nu 3\4 jaar oud en heb nog nooit goed kunnen kijken naar C+. gelukkig heb ik mijn Humax Pioneer en Pace nog die het wel goed op dat schoteltje werken met een 4x Lnb.

groeten .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...