Ga naar inhoud


Skybox F5 herkend met CD kaart


seninha

Aanbevolen berichten

Omdat de Philips ontvanger van mijn vader geen opname mogelijkheid had heb ik een 2de hands Skybox F5 op de kop kunnen tikken.

 

Deze heb ik van de week snel aangesloten, kaart er in en toen een Sat scan gedaan. Dat ging allemaal goed.

Nadat deze klaar was heb ik als eerste een Nederlandse zender opgezocht (met twee LNB's haal je aardig wat zenders binnen  pffff)

 

Toen ik Ned 1 HD aangeklikt had kreeg ik de Scramble melding in beeld?

Blijkbaar heb ik iets niet goed gedaan want deze kaart werkt normaal met de Philips.

 

Omdat we geen manual erbij hebben (en deze ook nergens te downloaden is) kan ik niet achterhalen of we iets moeten instellen.

Iemand een idee hoe we deze kaart kunnen gebruiken ism de Skybox F5?

 

Verder ben ik benieuwd of er een mogelijkheid is om de zender lijst die ik gescannend heb op mijn PC te kunnen sorteren zodat hij straks niet alle zenders af moet gaan.

 

Zou graag favoriten aa willen maken voor hem (Ned, Films , Sport enz). Ben benieuwd of het mogelijk is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Mimisiku

Je zal minimaal een softcam moeten gebruiken/installeren die met de CDS kaart werkt. Bezit zelf niet zo'n box. Zoek even met Google zou ik zeggen,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wist niet dat je een softcam moets installeren. Kan me niet herinneren dat we met de philips dit ook moesten doen.

Dacht dat het zoals bij een kabel ontvanger werkte dat als je de kaart er in stopt deze (na instellingen van oa locatie enz) gewoon werkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...