Ga naar inhoud


Wie kan mijn uitleg geven???


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo mensen,<p>Wie kan mij uitleg geven over het volgende:Ik ben in het bezit van een een mastercrd 1. Tevens heb ik goldcards in huis met heb programma chip cat. Ik heb hiermee al wat geprobeerd maar nog geen beeld. Wij hebben twee digitale schotels. Een pace met irdeto systeem. En een strong met SECA. <p>Hoe werkt dit en hoe moet ik zo´n card programmeren.<p>Alvast bedankt,<p>mvg,<p>Rob.

Link naar reactie
Delen op andere sites


<blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr>Onderwerp gestart door rob19:

<strong>Hallo mensen,<p>Wie kan mij uitleg geven over het volgende:Ik ben in het bezit van een een mastercrd 1. Tevens heb ik goldcards in huis met heb programma chip cat. Ik heb hiermee al wat geprobeerd maar nog geen beeld. Wij hebben twee digitale schotels. Een pace met irdeto systeem. En een strong met SECA. <p>Hoe werkt dit en hoe moet ik zo´n card programmeren.<p>Alvast bedankt,<p>mvg,<p>Rob.</strong><hr></blockquote><p>Stuur me je email adres maar nrdnet@yahoo.com wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...