Ga naar inhoud


XP heeft een leven van zichzelf


Gast ThaFreak

Aanbevolen berichten

Laatste tijd heb ik het probleem dat mijn computer zichzelf automatisch afsluit en weer opstart en vervolgens met de melding komt dat XP zich heeft hersteld van een ernstige systeemfout???

Ik heb hem al drie keer gescant met Norton 2002 en 2003 en ook nog met mcafee!!

iemand een oplossing???

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites


XP is standaard ingesteld dat bij een vastloper, de PC automatisch reboot.

Om dit te veranderen: Ga je via configuratiescherm-->Systeem--> kies het tabblad Geavanceerd--> "Opstart-en herstelinstellingen" en zet bij "Systeemfouten" de [v] weg bij:de computer automatisch opnieuw opstarten.

hierna zal Windows niet minder crashen,maar je hebt nu een kans om de foutmelding te bekijken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het antwoord!

Ik heb het gedaan maar het probleem is dat het systeem volgens mij niet vastloopt....bv ik ben aan het chatten en dan valt die ineens uit en start die opnieuw op?? Systeem heeft altijd al stabiel gelopen en nooit problemen gehad!

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kunt ééns gaan kijken in het logboek dat windows aanmaakt of er iets in staat vermeld van een fout of dergelijke.Onder winXP home:

start-->configuratiescherm-->systeembeheer-->logboeken-->systeem.

Bij de pro versie kan dit enigsinds wat afwijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat het ook kan zijn is een prog dat je onder xp hebt geinstaleert dat niet voor xp was dan krijg je ook dat soort gezeur mee heb ik ook gehad met de webcam verkeerde drivers en ook met nod32 heb ik dat gehad ging helemaal fout

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...