Ga naar inhoud


Amiko mini combo ervaringen gezocht.


svenskman

Aanbevolen berichten

Heeft er iemand ervaring met deze ontvanger?  ishij echt t2 word in sweden uitgezonden dus intresant voor mij,verder werkt hij goed met de canal dig kaart en is hij een beetje stabiel want ik ben geen software techneut.by voorbaat op zijn zweeds stor tack.

aangepast door Michel
Probeer a.u.b. een duidelijke titel te gebruiken voor je vraag. Wij hebben het nu voor je aangepast. Bvd.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is een prima ontvanger,en werkt ook goed met de CD kaart,  maar T2 heb ik niet, ik weet niet of dat ook goed werkt

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hej san bedankt voor je antwoord ik ben van plan er een tekopen en kan dus geen antwoord op de sw versie geven het gaat mij echt om t2 en dat de radio het niet neem contact op met de importeur .tack mvh bert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De mini t2/c en mini combo werken prima voor tv thuis, alleen de radio werkt niet.

Geen idee of dat verbeterd kan worden met nieuwe software.

 

Welke software gebruiken jullie? Van welke site?

Nieuwe software versie is beschikbaar v1.2.50 met radio fix :)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Heeft er iemand ervaring met deze ontvanger?  ishij echt t2 word in sweden uitgezonden dus intresant voor mij,verder werkt hij goed met de canal dig kaart en is hij een beetje stabiel want ik ben geen software techneut.by voorbaat op zijn zweeds stor tack.

 

Hallo svenskman heb jij uiteindelijk de Amiko Mini Combo FullHD Triple Tuner S2/T2/Cable gekocht? En wat zijn jou ervaringen met deze receiver. Ik ben namelijk opzoek naar een veelzijdige en leuk betaalbare ontvanger voor in mijn caravan. Landen zoals  Zweden en o.a. Duitsland zenden uit in DVB-t. het lijkt mij heel makkelijk om als ik ergens voor 1 nachtje sta (op doorreis ben) niet gelijk mijn schotel neer te zetten, maar gewoon lokale tv te kijken. Maar als ik er langer sta zet ik ook mijn schotel er bij.

 

Ik hoor graag van jou ervaringen.

 

tack så mycket 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...