Ga naar inhoud


De zin/onzin van een blocker


Gast libly

Aanbevolen berichten

Heel simplistisch gesteld: Een blocker zorgt ervoor dat de inhoud van je eeprom niet gewijzigd kan worden. De kaart kan dan weliswaar ook niet Auto-Updaten, maar de kaart is dan evenmin gevoelig voor de ECM's van welke provider dan ook. Je moet dan alleen telkens wanneer een key wijzigt, die key met de hand wijzigen (in de file op je PC) en vervolgens die gewijzigde eeprom file weer kompleet naar je kaart schrijven. Geen probleem wanneer de key slechts incidenteel eens verandert, maar wel een hele klus als de key dagelijks (of nog vaker) wijzigt.

 

Dit is dus een citaat uit duwgatis website.

Ik vraag mij af als ik dit zo lees wat de zin van een blocker is, een blocker zorgt ervoor dat de inhoud van de eeprom niet gewijzigd kan worden, maar vervolgens moet ik de eeprom dus met de hand wijzigen. Dat schiet dus niet op.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


zonder blokker om de paar sec bij een ECM attack de eeprom wijzigen gaat gauw vervelen

Het schiet dus wel degelijk op als je dat maar 1 x per dag hoeft te doen (op z'n ongunstigst) middels een blokker.

"het daghet in het Oosten, het lightet overal;

hoe luttel weet C-plusje waarheen ik kijken zal"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo jer49

Allereerst bedankt voor je reactie

Ik geloof dat ik het begin te snappen.

Ik ben al een tijdje op zoek naar files voor een Samsung, voor een kennis van mij, maar helaas is dit geen erg populair type (die ontvanger) en dus zijn de files moeilijk te vinden.

Ik heb verschillende files geprobeerd, maar na ongeveer 5 sec. valt het beeld weg.

Als ik het goed begrijp is dit dan dus een ECM attack, en zou ik dit probleem dus met een blocker op moeten kunnen lossen.

Ik heb bij duwgati iets gelezen over een hardwareblocker op een apparte kaart,

of een dummy provider toevoegen op mijn goldcard.

Helaas gaf duwgati er geen handleiding bij, hoe een en ander te bewerkstelligen

Heb jij of iemand anders, tips, hoe ik een blocker kan toevoegen?

 

B.V.B.D Libly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...