Ga naar inhoud


Pakketaanpassing; CDS maakt er toch weer een zooitje van.


mietde

Aanbevolen berichten

Zojuist de nieuwe facturen (2 facturen deze x) en ja hoor, het is CDS gelukt er toch weer een zooitje van te maken.

 

Het jaarbedrag van mijn nieuwe STBP is in ene afgeschreven maar de korting zijn ze voor het gemak maar even vergeten.

 

Echt vreemd word het pas als ik ook ineens het HBO pakket lijk te hebben.

Heel leuk hoor maar daar heb ik geen enkele weet van.

Kosten zijn 13,95 maar blijkbaar heb ik een HBO actiepakket waardoor ik vooralsnog niet hoef te betalen.

Zal  als ik er niets aan doe over een paar maanden wel een jaarabbo blijken te zijn met de eerste 3 maanden gratis of zo.

 

Werkelijk helemaal NIETS over gecommuniceerd over dat HBO pakket, hoe komen ze d'r op denk ik dan.

 

Overigens blijk ik die zenders momenteel dus inderdaad open te hebben.

Nou, ga maar weer eens bellen vanaf mijn mobieltje, kan ik meteen over die 20 euro korting beginnen want laat dat nu net het enige zijn dat ik ook zwart op wit van ze heb.

 

Affijn, het zal wel goed komen en dan uiteindelijk ook een prima pakket/prijs combinatie maar hoe krijgen ze het voor mekaar om er toch weer een zooitje van te maken.

 

CDS; nu net als UPC vroeger ook al last van spookfacturen?

 

Ik denk niet dat nu volgende maand de facturen al helemaal bijgewerkt en duidelijk zijn.

Ofwel dat ik een factuur krijg waarin staat wat ik krijg en wat ik daarvoor betaal dus zonder correcties gewoon goed.

Ik zet nu in op 13 september.

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites


Na een telefonisch onderhoud blijkt dat ik 1 van de ruim 500 winnaars ben die tot eind 2014 gratis HBO heeft gekregen.

Er werd me verteld dat ik daar een brief over gehad zou moeten hebben maar die heb ik dus (nog) niet gezien.

Er zit dus géén jaar abbo aan vastgeknoopt.

Ik vermoed dat ik tegen het einde wel een telefoontje zal krijgen of ik HBO wil blijven kijken tegen betaling.

Nou, dat zie ik dan wel weer, voor HBO HD zou ik nog wel wat over hebben ook.

 

De speciale korting van 20 euro word nog op mijn stbp toegepast waarmee dat pakket dan omgerekend op 5 euro p/mnd uitkomt.

 

CDS; BESTE PROVIDER EVER!!!!!!

 

Benieuwd of ik op mijn 2e kaartje na 1-08 de NPO nog zal kunnen kijken, is anders wel irritant maar dat overleef ik anders ook nog wel.

Draait allemaal om de vaste lasten :D

 

Had hier geen nieuw topic voor moeten openen, kan deze niet naar een ander topic verplaatst worden?

aangepast door mietde

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

 

De speciale korting van 20 euro word nog op mijn stbp toegepast waarmee dat pakket dan omgerekend op 5 euro p/mnd uitkomt.

 

 

Betaal je ook nog €5 per maand voor de HD zenders bovenop het STB pakket? Dat wordt bij mij ook in rekening gebracht terwijl dit nooit genoemd is in het telefoononderhoud.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk komen extra pakketten gewoon bovenop het STBP, al dan niet met korting.

Spreekt ook wel voor zich vind ik, als je het HD pakket niet wilt kun je ze opbellen en dat doorgeven, denk dat ze dat er wel voor je afhalen als je dat wil maar mét ben je momenteel wel spekkoper.

Ik heb nog de oude HD-pakket+Thema-pakket combinatie bij m'n STBP :P

aangepast door mietde

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...