Ga naar inhoud


Brainwave DIGI 1000 ci, hoe frequentie DMC Thailand instellen?


Maliwan

Aanbevolen berichten

Mijn vriendin heeft een schotel om naar DMC Thailand te kijken. In het verleden is die zender er op gezet maar nu is op die frequentie een ander zender gekomen.

Mijn vraag is nu of iemand toevallig weet hoe ik de juiste zender weer in kan stellen.

Ik ben electronicus van mijn vak maar uit de Duitse handleiding kan ik totaal geen wijs uit.

Dus als iemand raad weet, of toevallig een manual voor dit apparaat heeft liggen dan graag. (Een Duitse heb ik al)

 

Alvast bedankt

Groeten

Jan & Maliwan

aangepast door Michel
onduidelijke titel.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak anders een foto van de pagina waar staat hoe je de zenders moet instellen of toevoegen. Spreek prima Duits.. Zal zoiets zijn als Kanalsuche, Kanäle eintragen, DMC zit namelijk op een bestaande Hotbird transponder..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee helaas. Dit gedeelte gaat over het verwerken van de favorietenlijst. Het gaat om het deel om een satelliet kanaal te zoeken.. Het deel waar je dus satelliet, frequentie e.d. Kunt invoeren. Je zou het volgende kunnen doen: zoek de optie om de Hotbird opnieuw te scannen. DMC komt dan vanzelf mee...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wordt een behoorlijk probleem. Brainwave is failliet, website bestaat niet meer. Op internet niets te vinden qua handleiding. Het apparaat is van begin 2000. Ik ondanks het feit dat het apparaat nog prima werkt is het verstandig om gewoon een nieuwe te kopen. Je hebt ze al rond de €50. Ze mag ook de handleiding kopieren en naar mij sturen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk dank voor de gedane moeite. Je hebt gelijk over wat betreft een nieuwe kopen maar ik denk dat dan het verhaal weer van vooraf aan begint. Volgens mij moet je in dit soort zaken meer specifieke kennis bezitten dan bij mij het geval is.

Mochten we besluiten om een nieuwe te kopen wat zou jij adviseren? We doen er eigenlijk niks meer mee dan DMC bekijken dus dat scheelt.

 

Nogmaals onze hartelijke dank voor de moeite.

 

Maliwan & Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een idee. Jij koopt een nieuwe simpele FTA ontvanger. Wel één die bijvoorbeeld al HD aankan. Heb je zeker onder de €100. Jij stuurt de oude Brainwave naar mij AB niet vergeten en de manual. Programmeer ik DMC erin en stuur hem terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...